twijfel over Noord-India als alleenreizende dame

• Theo

Ja, Petra is errug. :(:?

• petra debruyn

Ja Rob ,Overal in India wordt je lichamelijk aangeraakt, daar heb je gelijk . Alleen erg toevalig dat altijd aan mijn borsten en mijn billen aangeraakt word. Maar ok ik schrijf niets negatiefs meer over “amaizing india” want de zweverige geiten wollen positievo kan er schijnbaar niet mee omgaan!!

• Ineke M

Waarschijnlijk houden de Indiers dan niet van de geitenwolen positivo's…..ik ben > 20 x in India geweest, in grote menigte gelopen en nooit aangeraakt!

Ineke

• kataraja

Ineke met alle respect, maar dit geloof ik niet.

• Ingrid van Gelder

Hallo!

Wij voelden ons in India erg veilig. De mensen waren erg vriendelijk en stelden zich eerder bescheiden op, dan dat ze ons lastig vielen. Vooral het reizen met een prive chauffeur is ons erg goed bevallen. Babu, onze chauffeur, weet de weg in zowel het Noorden van India als in Nepal en heeft ervoor gezorgd dat onze reis heel goed is verlopen. Hij was tevens een gids en kon ons veel vertellen over India, de cultuur, de mensen, de gewoonten, de religies etc.etc.

Door ons enthousiasme hebben we besloten om Babu en zijn broer Bharat te helpen vanuit Nederland. We hebben hiervoor een website opgezet, namelijk: www.thepearlsofindia.nl. Voor meer informatie kun je natuurlijk altijd contact opnemen!

Groet!

• Rob

Petra,

Het gaat er mij niet om of je negatief over India schrijft.

Jouw toonzetting bevalt mij niet, net zo goed als er mensen zijn die mijn toonzetting niet waarderen.

Ieder zijn of haar eigen stijl.

Rob

• Ineke M

Tja,….het is toch echt zo! Ik had al eerder begrepen dat ik meer een uitzondering ben.

Ineke

• hannah

Inderdaad Robert, op Petra knap ik ook af, en laten we Kees de “schoolmeester”niet vergeten, hij beschuldigd mensen er van dat er allerlei zaken bij gehaald worden die niets met de vraagstelling te doen heeft, maar zelf doet ie niet anders.

Groet. Hannah.(kan het niet laten niet te reageren).

• petra debruyn

Beste Karen, Hannah heeft gelijk, luister na Hannah want ze is wel 2 keer een paar maanden in India geweest, wat weet ik er nou van na 5 jaar India?? Ook de nichtjes en zusjes van mijn man (indiaas) weten niets van India, Hannah is de expert!! Zo Hannah,ga nou maar weer gou steun zoeken bij Robert.

Vriendelijke groet, Petra.

• Rob

Hannah,

Blijf vooral reageren.

Overigens Petra en Kees m ook.

Dit India prikbord is van/voor ons allemaal.

Misschien moeten we uit zorgvuldigheid het beestje niet meer bij de naam noemen.

Het gaat meestal niet om namen/personen, maar om de manier van vraagstelling/reageren die wederzijds soms irriteert.

Rob