Hoi,
Ik had het al eerder op het forum geplaatst en kreeg toen toch wel positieve reakties. Maar als ik de reisgidsen en internationale forums moet geloven, dan lees ik dat het toch regelmatig voorkomt dat je aangeraakt wordt en lastiggevallen en erg op moeten passen. Nu ben ik inmiddels wel een ervaren reiziger(indonesie/thailand/cambodja/laos/zuid-India/vietnam), maar meestal met een vriend samen. Altijd op de bonnefooi met alleen ticket gereisd, nooit groepsreizen. De laatste keer single op reis was in Vietnam('08) en dat is super bevallen, ik was nooit echt alleen, veel andere backpackers. Is dit in N-India ook? Is er iemand van de dames recent nog geweest, veel backpackers? hoe is de situatie in november/december? Natuurlijk zou het ook een idee zijn om met iemand samen te reizen, via bv dit forum, heeft iemand hier ervaring mee of er een speciaal forum voor reismaatjes? Of anders een andere bestemming natuurlijk, maar ja, veel lokaties niet gunstig in nov/dec of ben er al geweest en zuid-Amerika trekt me helemaal niet als alleenreizende dame.
Alvast bedankt voor de adviezen/tips.