Pfff, het is was, een Indiaas visum he?
na 2 keer vlekkeloos een 3 maanden tourist visum gehad te hebben, wacht ik nu al een maand op mijn employment visa voor 6 maanden.
Geen idee of ik hem krijg, en zo ja op tijd om nog te gaan. Heb al een keer mijn vlucht moeten uitstellen, omdat ik mijn visum niet kon indienen omdat ik iedere keer dingen miste (een van de andere mensen met wie ik naar india ga hoefde al deze documenten niet, had binnen een week zijn visum en zit er nu al). Geen idee waarom ze mij 2 keer terug hebben gestuurd om documenten die andere niet hoefde te hebben, maar goed, ik was al lang blij toen ik na de 3e keer hem kon indienen. Reis uitgesteld, maar in ieder geval genoeg tijd om mijn visum te krijgen, dacht ik.
Er zaten, op een paar dagen na, 3 maanden tussen mijn vertrek uit india en het opnieuw aanvragen van een visum. Dat zijn er nu inmiddels 4 dus daar kan het niet aan liggen.
Als ik vfs contacteer(ik heb het rechtstreeks via hun mijn aanvraag gedaan) weten ze ook niet wat er is.
Vingers gekruist en hopen dat ik hem op tijd krijg, zodat ik me na meer dan een maand stress eindelijk kan verheugen op India!
Het is jammer dat iedereen zoveel stress en vraagtekens heeft met de hele rompslomp van een visum, het zou bijna ontmoedigend worden om naar India te gaan, en dat zou zonde zijn.