6-maanden visum afgewezen!!!!!

• Anna

Ineke, ik heb alles bijgevoegd wat je maar bij kunt voegen om dat visum te krijgen. Ik heb nog net geen Ganeshhangertje meegestuurd. Mijn schoonzusje heeft inmiddels een verzameling ganeshgodjes waarvoor ze al een maand elke dag voor op de knieen valt en een gebedsmolen uit Nepal waaraan ze ieder uur draait. Het heeft allemaal niet mogen baten.

Als ik had geweten dat het gewoon bijna niet mogelijk is om zo 'n visum te krijgen, had ik het nooit aangevraagd en nu niet zoveel stress gehad. Mijn huis voor 5 maanden onderverhuurd, onbetaald verlof opgenomen, vlucht die niet meer kosteloos geannuleerd kon worden, speciale koerier die mijn paspoort moet komen brengen. Echt waar, ik had dit niet verwacht.

• Ineke M

Flink balen!!

Maar nu weet ik nog steeds niet wat voor tickets je bijgevoegd hebt. Daarmee bedoel ik alleen de tickets die je al daadwerkelijk geboekt had.

Ook handig voor ons om te weten. Heb ik alleen geluk gehad, is er willekeur, of zijn de regels weer veranderd.

(voor nu wil ik alleen graag weten wat voor tickets je bijgevoegd hebt).

Ineke

• johan1

Anna, vraag een gesprek aan bij de ambasade. De mensen zijn daar best aardig en je wordt dan een persoon in plaats van een zaak.

• Anna

Ik heb het ticket heen en het ticket terug bijgevoegd, allebei geboekt en bevestigd door Cheap tickets.

Dit kan ook niet het probleem geweest zijn. Maar wat wel? Ik weet het niet.

Groetjes Anna

• Anna

Maar dat heeft nu geen zin meer. Ik heb mijn paspoort al terug met 3 -maanden visum. Heb alles al omgeboekt.

Wanneer had ik dat gesprek aan moeten vragen? Ik heb het eergister pas gehoord.

Als ik in Den Haag woonde, had ik dezelfde dag nog op de stoep gestaan.

Anna

• johan1

Je kunt opnieuw een visum aanvragen sorry voor de omboeking

• Ineke M

Maar was is de datum van de heen en de terugreis? Ligt de datum van de terugreis na afloop van het 3 maanden visum?

Ineke

• Rob

Anna,

Dat is dus het probleem waar ik al bang voor was.

Sundri heeft die coverletters hier op dit prikbord geintroduceerd.

Die kunnen van belang zijn als je afwijkt van de reguliere reizen naar India.

Die heeft Sundri ook gecombineerd met gesprekken vooraf op de Ambassade.

Normaal gesproken heeft niemand een coverletter nodig.

Je moet alleen de nodige formulieren correct invullen.

Dat je bij je vriendje op bezoekt gaat et cetera had je gewoon niet moeten aangeven.

Door dit soort onnodig gedrag maak je het alleen maar moeilijker voor anderen.

Rob

• renate Sanders

Hoi Rob,

als je daar “al bang voor was”, waarom heb je Anna dan niet eerder geinformeerd….

Nu is het te laat en kan ze dus geen kant meer op. Je had haar toch kunnen informeren toen ze daar een tijd geleden om vroeg.

Jammer…

Renate

• kataraja

Rob, met andere woorden, het is allemaal de schuld van Sundri! Je blijft wel erg natrapen naar Sundri. Waarom, doet Rob dit vraag ik mij dan af?

Kataraja