6-maanden visum afgewezen!!!!!

• Anna

Rob, het Visumburo en VSF Global hebben mij met klem gevraagd om zo'n motivatiebrief bij te voegen als je langer als 3 maanden wilt gaan. Toen ik inderdaad in mijn vorige berichten om advies heb gevraagd, heb jij mij nog geadviseerd om eerlijk in de brief te vermelden wat ik daar ga doen. Daar ligt het helemaal niet aan. Hoe moeten mensen anders een visum aanvragen die familie gaan bezoeken o.i.d.

• Anna

Johan, denk je niet dat het Visumburo mij dat niet meteen had geadviseerd als dit mogelijk was? Wat een ontzettende kletsverhalen. Kom liever met iets zinnigs.

• Rob

Anna,

Begrijp mij goed, ik weet ook niet precies hoe dat zit met coverletters en aanvragen voor een 6 maandenvisum.

Door vragen te stellen en te reageren probeer ik dat op dit prikbord helder te krijgen.

Als ik jou geadviseerd heb om open en eerlijk te zijn dan meen ik dat ook.

Als je daardoor geen 6 maandenvisum gekregen hebt ligt dat niet aan mijn advies, maar aan de regels van de ambassade. Die probeer ik helder te krijgen.

Ik ben niet voor niets begonnen met een nieuw bericht over Visum afgewezen.

Rob

• Rob

Kataraja,

Voor de zoveelste keer: beter lezen.

Op geen enkele manier geef ik de schuld aan Sundri.

Wat ik aangeef is dat zij het begrip coverletter op dit prikbord geintroduceerd heeft.

Sindsdien heb ik mijn vraagtekens daarbij, wanneer wel of niet nodig.

Van Sundri weet ik dat ze zelf voorlopig geen zin meer heeft om op dit prikbord te reageren.

Rob

• Rob

Renate,

Zoals ik op Anna ook al gereageerd heb: ik weet het ook niet allemaal.

Ze is niet echt te laat, ze heeft wel een visum gekregen ook al is die wat korter dan de bedoeling was.

Begrijp mij en dit prikbord ook goed.

Dat is bedoeld om vragen te stellen, informatie te geven, ervaringen uit te wisselen, et cetera.

Voor correcte informatie over visumaanvragen moet je bij de ambassade of een officieel visumbureau zijn.

Idem als het gaat over medicijnen, daarvoor heb je een huisarts of plaatselijke GGD.

Dat veel prikkers daar ook ervaring mee hebben kunnen ze delen, maar hebben de waarheid niet in pacht.

Het is heel naief om af te gaan op informatie van meestal anonieme mensen op een prikbord.

Rob

• tom

Nou, ik kijk ook eens even,

en ik moet vaststellen dat ik met het eerste bericht van Ramrod meega.

Ik vind overigens dat de beheerder van dit prikbord ook mag ingrijpen als er een persoon opduikt (Anna) die gewoon erg arrogant en neerbuigend overkomt.

• Rob

Tom,

Hoezo is Anna arrogant en neerbuigend?

Waar slaat dit op?

De reactie van Ramrod is gewoon flauw en non-informatief.

Rob

• tom

Wat een ontzettende kletsverhalen. Kom liever met iets zinnigs.

Dat vind ik nu flauw en non-informatief.

• johan1

Mijn verhaal is geen kletsverhaal. Ik heb hetzelfde aan de hand gehad en kreeg later een zes maanden visum. als mijn info niet wordt gewaardeerd. Dan zal ik niet meer reageren.

• Ramrod

> reactie van Ramrod is gewoon flauw en non-informatief.

Hahaha, en daar heb jij nooit geen last van, denk dat verre weg het grootste gedeelte van je commentaren en reactie,s non-informatie bevatten