Hoi, onze Indiareis komt steeds dichterbij. En daarmee ook de vraag; wat moeten we allemaal meenemen. Op dit forum ben ik al veel praktische tips tegengekomen, bedankt allemaal. Waar ik nog mee worstel is: wat gaan we daar aan kleding dragen? We vertrekken op 22/12 naar Delhi, daar vandaan naar Jaipur, Ranthambore NP, Bharatpur, Agra, Bandhavgarh NP, Kanha NP en daarna weer terug naar Delhi. We reizen met een auto en van Agra naar Bandhavgarh met de nachttrein. We zijn overal ongeveer 2 nachten. Wat kunnen we verwachten qua temperatuur. Voor Delhi kan ik wel wat vinden op internet, koude nachten en overdag ca. 15 graden. Klopt dat een beetje met jullie ervaring? En zijn er mensen die in deze periode naar de andere plaatsen zijn geweest? Is dat vergelijkbaar met Delhi qua temperatuur. In de Nationale Parken zullen we in elk geval 's morgens vroeg op pad gaan, ik verwacht dat het dan nog erg koud is. Maar we hebben dus zelf geen ervaring hiermee. Kortom: tips zijn welkom. Bedankt alvast. Groetjes, Esther