Ha die Erik,
Doe de groeten aan je vriendje Rob!! Neem het maar op voor je maatje in het……(vul maar in)
Sterkte!!
Donald Duck
Lieve mensen,
Eindelijk het is zo ver dat ik en mijn vrouw kunnen gaan denken aan onze trip naar India.
We hebben reeds geboekt namelijk 16 dagen Noord-India met shoestring voor €899 p.p. vertrek 11november
De route is
1 Vliegtuig
2 Delhi
3 Agra
4 Agra
5 Jaipur
6 Jaipur
7 Pushkar
8 Udaipur
9 Udaipur
10 Jodhpur
11 Jodhpur
12 Bikaner
13 Bikaner
14 Shekhawati (Surajgarh)
15 Vliegtuig
16 Aankomst Amsterdam
Ik weet het het is zonder Varanasi maar je kunt niet alles hebben toch?
Deze reis was veel duurder en bijvoorbeeld het ritueel van de lijk verbrandingen hebben wij in Kathmandu in Nepal reeds gezien.
Heb eigenlijk toch nog een vraag namelijk wat vinden jullie van deze reis?
En mijn laatste vraag is of we bij deze route ook nog een wildpark tegen komen zou namelijk dol graag eens een tijger willen spotten.Vrees van niet maar hoop van wel.
Heb reeds vele safaries gemaakt en bijna alle wild wel gezien maar een tijger helaas nog nooit.
Laat je weten hoe het geweest is als je terug bent, wij moeten namelijk nog plannen, en das niet zo makkelijk met zoveel keuze.
Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Alvast een hele fijne tijd in India!!!!!
Groetjes Driek en Kwep
Vandaag de paspoorten terug gekregen voorzien van een geldig visum.
Zaterdag over 3 weken vertrekken we namelijk 3 november ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeel benieuw wat het gaat worden.
Zijn de maand mei dwars door China getrokken van Beijing/shanghai/hongkong en al wat er tussen zit.
Deze reis vonden we geweldig is India ook zo aantrekkelijk?
Ik laat het jullie weten als we terug zijn maar wat is jullie mening op voorhand?
Ik hoop dat India geweldig is want dat komt er een vervolg van het noorden naar het zuiden volgend jaar.
We zijn weer terug in ons koude kikkerlandje afgelopen zondag geland.
De rondreis zit er weer op en we hebben van India genoten.
Echter de reis en organisatie van Shoestring was niet wat je er van kunt / zou mogen verwachten. Zijn reeds heel de wereld overgereisd dus weten wat dat betreft wel wat je wel en niet mag verwachten.
Heb dan ook een klacht ingediend en volgens Shoestring is die reeds in behandeling en krijg ik binnen 4 weken antwoord.
Zal daarom nu hier niet verder op in gaan , eerst Shoestring de kans geven op een nette afhandeling.
Hou jullie op de hoogte hoe alles gaat aflopen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?