welke rondreis wordt het

• kataraja

Ja Gerard, dat spectakel kan je elke dag zien. Maar heel Varansi loopt over van spiritualiteit, overal waar je loopt hoor je belletjes, ruik je wierook, zie je heilige mannen, enz enz soms voel ik mij zelfs een beetje spiritueel high. Nog een tip, ga s'nachts bij een burning ghat zitten, de mooie gebouwen worden in heel mooi licht gezet van de brandstapels, heel spookie.

Maar niet alles is rozen geur en manenschijn er lopen ook veel opdringerige verkopers rond, er zijn veel heilige koeien dus is er ook veel heilige poep. Maar dat neemt niet weg dat varanasi voor mij een van de mooiste plekken in india was.

Als ik moest kiezen tussen de Taj of varanasi werd het varansi, andere mensen zullden daar wel anders over denken.

Groet Kat.

• Ineke M

Mee eens…..nu moet ik zeggen dat ik de Taj te toeristisch en te perfect vind. Niet echt mijn favoriet dus.

Baby Taj (aan de andere kant van de rivier) vind ik veel meer hebben.

Ineke

• erik

Je hebt ook nog deze, in Aurangabad

• gerardvd

Dat ligt volgens mij buiten de gebieden die de 2 rondreizen bestijken.

Maar neemt niet weg dat het een prachtige foto is.

Heb alles nog eens doorgenomen met mijn vrouw en de weegschaal is omgeslagen naar reis 2

Moet nog even de uitslagen van het ziekenhuis afwachten en als die goed uitvallen gaan we boeken.

Dus op naar Varanasi .

• kataraja

Gerard, ik hoop van ganser harte dat de uitslagen goed uitvallen, en dat je een super tijd in India zult beleven.

Groet Kat

• Rob

Gerard,

Wat voor uitslagen van welk ziekenhuis?

Dat ga ik mij dan weer afvragen.

Of heb ik iets gemist?

Rob

• Donald Duck

Rob,

Je vraag van heden doet niet terzake! Geheel irrelevant en volstrekt overbodig.

Groet,

Donald Duck

• kataraja

Rob, waarom vraag je Gerard zo'n prive zaak hier neer te zetten vraag ik mij dan af?

Kataraja

• Ineke M

….bijvoorbeeld omdat hij er zelf naar verwijst???

Ineke

• kataraja

Ineke, als Gerard verwijst dat hij op uitslagen moet wachten, wil nog niet zeggen dat hij hier hoeft uit te leggen welke onderzoeken, mischien is het wel iets ernstigs en daar hebben wij niets mee temaken.

Ik ben schijnbaar al te lang weg uit Nederland want ik word warrig van die Nederlandse bemoeizucht, ook de vraag,, waar doe je dat van, krijg ik alleen van Nederlanders, en nooit van andere nationaliteiten!!!!

Kat.