welke rondreis wordt het

• Rob

Matthijs,

Met ‘heb ik wat gemist?’ bedoelde ik: heb ik de eerdere postings van Gerard niet goed gelezen?.

Wel dus.

Zie verder mijn reactie op Kataraja.

De kritiek die ik op mij zelf heb, en daardoor dit soort reacties uitlokken, is dat ik vaak te kort van stof ben.

De reacties daarop vind ik nog simpeler en nietszeggend.

Rob

• Matthijs

Rob,

Je mag vinden wat je wilt, doch nu wanhopig je gelijk proberen te halen in deze “draad” is van niveau nul en minder…..kom op, zeg.

Groet,

Matthijs

• Rob

Matthijs,

Tot nu toe heb ik van jou nog geen inhoudelijke bijdrage over India gelezen.

Of heb ik iets gemist?

Rob

• Matthijs

Rob,

Leuk geprobeerd, aandacht verleggen naar mijn bijdrage(n), bij de les blijven! Gewoon eens toegeven……zo moeilijk,he, voor de J.C. van dit forum.

Gerard, sterkte en have fun!

Matthijs

• Zuid Amerika inwoonster

Hallo Allemaal,

Ik wou 35 jaar geleden naar Goa omdat mijn vriendje uit Ibiza daar zat.

Daarna wou ik naar Varanesi. Toen Rajastan. En nu naar alles.

Afijn, het maakt allemaal niets uit, ik ben nog nooit in India geweest.

Maar ben er dus wel door gefascineerd en zal er ooit wel eens naartoe gaan ook al besef ik dat ik veels te laat ben.

Maar ik ga nooit -meer- met een georganiseerde rondreis. 1x gedaan; grote fout (maar wel lol gehad trouwens).

Ik heb 3 maanden geleden vreselijk mijn enkel verzwikt en kon weken nauwelijks lopen.

Toen ben ik op dit forum terecht gekomen omdat ik me zo vreselijk verveelde.

Jullie zijn wel allemaal ‘karakters’ wat het lezen zeer interessant maakt en ik vind jullie -bijna- allemaal leuk.

Zo leuk dus dat ik nu weer eens een kijkje neem op dit forum, het blijkt verslavend!

Nou valt het me wel op dat Rob altijd zo zijkerig wordt aangevallen en dat vind ik raar en nergens op slaan.

In dit geval is hij zelfs heel aardig omdat hij zegt dat overhit India voor een ‘ziekig’ iemand waarschijnlijk te zwaar is.

Dus ik vind de onaardige reacties daarop een beetje overdreven en het verpest de sfeer ook.

Maar waar is die boze meid nou toch gebleven met die ellenlange verhalen?

Twoway of Twofaced of zo heette ze.

En hoe is het met T.O.M die het altijd over geld heeft ?

En ja Kat; waar doe je het eigenlijk allemaal van ??

Haha, dat vragen ze nog net niet aan mij, maar je ziet ze soms denken.

O ja, Gerard, het antwoord op de vraag is volgens mij Rondreis 2 maar ik heb er geen verstand van.

• Matthijs

Beste Zuid Amerika inwoonster,

De naam die je zoekt is Take Two.

Persoonlijk gesproken, Rob moet maar eens leren dat hij niet alles hier kan posten wat hij maar wil, zoek maar eens in het archief “een laatste vraag en….”

Gerard heeft aangegeven dat hij na ontvangst van zijn uitslag in het ziekenhuis gaat boeken, of niet, mag hij weten.

Rob geeft aan dat hij soms kort door de bocht gaat, mag, maar om dan de reaktie(s) op zijn posting(s) maar richting kliko te schuiven is beneden alle peil. Wie kaatst kan de bal verwachten…..

Rob hangt hier al jaren de betweter uit en denkt veel te kunnen maken en zeggen, altijd gelijk te willen hebben. Lees niet in deze draad dat hij “oververhit India afraad aan ziekige….”, verre van, hij vraagt naar “welke uitslag / welk ziekenhuis” aan Gerard, gaat hem niet aan. “velen ……”, denk het niet…..

Als Kat en ik hem dan wijzen op dit feit wringt Rob zich in bochten om deze misser recht te praten, zeg gewoon “foutje”, wees een vent, ga verder etc.

Nee, hij duikt in het archief om naar mijn bijdragen te zoeken, wel succes,

Kortom, hij is niet de J.C. van dit “forum” !

Vraagje : als je het niet weet waarom dan een advies voor reis twee?

Doe de groeten aan Rob!

Matthijs

• kataraja

Matthijs, wat is een J.C.?

Groet Kat

• erik

Johan Cruijff :)

Snap verder niet waar iedereen moeilijk over doet. Rob stelt een vraag, legt later uit wat hij er mee bedoelt, en dan nog een boel geklaag omdat jullie beter denken te weten wat Rob bedoelt dan hijzelf. Geef antwoord op vragen die mensen hier stellen, daar is dit prikbord voor. Dat gehakketak is nergens voor nodig en wanneer Rob vraagt naar andere postings van Mathijs snap ik dat wel. Niet per se richting Matthijs, maar er zijn vaak mensen die op het oog (geen berichten) nooit aanwezig zijn hier die ineens met klachten richting Rob komen. Ik heb me er nooit mee bemoeit maar vind dat ik het nu wel eens kan zeggen.

• kataraja

Erik, je hebt gelijk,lets move on!

• gerardvd

En nu dus weer terug naar het onderwerp lieve mensen iedereen heeft kunnen zeggen wat hij kwijt moest.Dus………………………………………………….

WELKE REIS WORDT HET.

Ik wil nog wel even kwijt dat ik dagelijks geniet van dit forum.

Dat meen ik oprecht zonder ook maar een vleugje sarcasme.

Als India me net zo gaat bevallen als dit forum kan het voor mij, bij voorbaat, al niet meer stuk