welke rondreis wordt het

• Profeet Baho

Ineke,

Uw opmerking moge getuigen van weinig intelligentie, Gerard geeft slechts een moment aan om zijn beslissing te nemen. De vraag van Rob is van nul en geen waarde, oh, hoe nieuwgierig kunnen wij zijn!! Deel volledig de mening van Kataraja en het moge tijd worden dat onze Rob tot inkeer komt en niet bij iedere topic wel weer het een en ander heeft op te merken / aan te merken! Oh, hoe waar zijn deze woorden in Tijden van Mist!

Gerard, het ga U goed!

Gewijde groet,

Baho

• Donald Duck

Hallo,

Onze wijsneus zwijgt…….beter, lekker rustig hier en daar!

Groet,

Donald Duck

• gerardvd

Lieve mensen,

Ik had beloofd dat ik jullie zou laten weten welke rondreis ik zou gaan boeken in India .

Op dat moment besefte ik nog niet dat het boeken pas zou kunnen als ik alle “uitslagen”binnen had.

Ik had eigenlijk niet moeten vermeldden dat ik onder behandeling ben in het ziekenhuis een beetje dom van me zelf.

Echter ik had jullie beloofd dat ik de datum van vertrek zou mailen en besefte dat ik deze belofte niet na kon komen.

Dus het ik de reden van het nog niet kunnen boeken aan jullie doorgemaild. Nogmaals een beetje dom misschien van me zelf. Of misschien een beetje te eerlijk en had een leugentje voor bestwil in dit geval beter geweest.

Laten we gewoon verder gaan en terug naar de orde van de dag het prachtige India.

Ik ben jullie allen uitermate dankbaar voor de genomen moeite en heb samen met mijn vrouw besloten dat het de rondreis wordt met Varanasi er in.

Wanneer …………………………..afwachten maar ik houd jullie op de hoogte.

• kataraja

Sterkte.

Kat.

• Kwadratus

Gerard,

Veel sterkte in de komende tijd! Den betweter Rob dient Gij te mijden, evenals des Ineke, met haar beperkte geest, oh hoort!

Gewijde groet,

Kwadratus

• Rob

Gerard,

Voor de duidelijkheid:

Nergens vraag ik jou om je medische verhaal hier op het prikbord te zetten.

Daar zit ik echt niet op te wachten.

Wel heb ik geschreven dat zo'n soort opmerking over uitslagen vragen bij mij oproept.

Ik kan mij niet voorstellen dat ik daar de enige in ben.

Integendeel zelfs.

Ik kan mij niet voorstellen dat er een lezer is geweest die zich dat niet afgevraagd heeft.

Rob

• Matthijs

Rob,

Wat een flauw en slap verhaal hang je op, wees een kerel en zeg gewoon : domme posting, sorry etc.!

Hartelijke groet,

Matthijs

• Rob

Matthijs,

Een domme posting?

Van wie?

Rob

• Matthijs

Rob,

Een vraag, een antwoord, jouw vraag aan Gerard wat betreft zijn onderzoeken is, in meerdere ogen, irrelevant te noemen. Kom op, je posting “heb ik wat gemist”is, zacht gezegd, nieuwsgierig en onjuist. Wees een vent en geef ook eens je onjuist handelen toe, kan geen kwaad.

Groet,

Matthijs

• Rob

Kataraja,

Nergens vraag ik aan Gerard om zijn prive zaken op dit prikbord te zetten.

Wel dat zijn opmerking vragen bij mij oproept.

Ik heb onlangs contact gehad met een vrouw met longproblemen die graag naar India wilde.

Snel vermoeid, moeite met traplopen.

Als ik dan aan Varanasi denk met die zware rookwolken bij de burning ghats.

Of aan al die forten met vreselijk veel trappen, tempels die altijd hoog liggen.

Daar moet je rekening mee houden.

Eerder heb ik contact gehad met een man met nierproblemen.

Moest dagelijks gedialyseerd worden en zijn dialyse vloeistoffen (30 liter) koel bewaren.

In welk hotel kun je dan terecht?

En verder:

Herstellende van een kankeroperatie, , liesbreuk, hersenbloeding.

Of wat te doen met een autistisch kind in India.

Of je kind heeft zelfmoord gepleegt.

Zo kan ik nog wel even doorgaan.

India is voor de meeste mensen geen vakantieland maar een ontdekkingsreis.

Daar moet je ook rekening meehouden.

Rob