zuid india met shoestring groepsreis of outsight individuele rondreis?

  • Marlou

    Hallo Joline,

    Je hebt al een heleboel reacties binnen zie ik, maar omdat ik net terug ben van een drie weken rondreis door zuid India met mijn dochter,

    wil ik je toch even een goede tip geven: Reisorganisatie Namasté in Delft.

    Zij hebben voor ons (53 en 25) alles geregeld, en precies zoals wij dat wilden. Een beetje cultuur, een beetje natuur, van alles wat.

    Een geweldige reis van Bangaluru via omwegen naar Trivandrum: een goede auto met een super chauffeur, goede hotels, kortom: je hoeft niets anders te

    doen dan te genieten van het land en zijn mensen! Geen stress van een groep waaraan je je moet aanpassen: met zijn tweetjes reizen is geweldig!

    Ik wens jullie heel veel plezier!

    Groeten, Marlou

  • KeesS

    Het is werkelijk lachen deze reactie op een topic uit 2011. Geeft weinig vertrouwen in de achterliggende organiatie cq reisbureau. Beheerder: het lijkt er op dat Henk gratis reclame maakt cq aan het spammen is.

  • Lisa

    Heey Joline,

    Vorig jaar ben ik naar India afgereisd, omdat ik niet weel over het land wist en ik niks wou missen ben ik opzoek gegaan naar een reisorganisatie. Ik wilde zoveel mogelijk in een korte tijd van india zien maar ook ontspannen. Na goed zoeken kwam ik terecht op https://www.renaissancereizen.nl/. Renaissancereizen verzorgt een luxe reis India inclusief vlchten. Ik heb veel plekken bezocht: 

    - Nieuw Dehli

    - Oud Dehli 

    - Varanasi 

    - Arga 

    - Taj Mahal 

    - Sinkandra 

    - Jaipur 

    - En nog meer….

    Ik heb 9 dagen genoten en herrineringen gemaakt die ik nooit zal vergeten. Echt een aanrader!

    Post was bewerkt op 21-02-2019 11:41 door Lisa