kataraja Schreef:
——————————————————-
>De wereld
> is van iedereen en iedereen zou vrij moeten zijn
> van overal te gaan en staan.
Je bent te lang uit Nederland, dat vinden “ we” hier allang niet meer. Nee, sorry, ik maak een fout, dat hebben we in Nederland nooit gevonden als het gaat om lui die naar ons land komen, alleen als het gaat om Nederlanders die naar het buitenland willen vinden we dat, Kataraja. Want eigenlijk verrijken Nederlanders de wereld toch… Als het niet met ons gedachtengoed is, dan toch wel met ons geld
Vandaar dat je ook wat problemen heb met de interpretatie van mijn reactie. Wat ik bedoel is als “ wij hier” vinden dat lui die naar ons toe willen komen, om welke reden dan ook, vooral buiten de poort gehouden moeten worden omdat het toch allemaal gelukszoekers zijn, waarom verbaas je je er dan over dat India elke Nederlander in principe als een xenophobe krent ziet, die men liever kwijt dan rijk is, maar het in elk geval zo lastig mogelijk wil maken om een visum te bekomen.
Was jij trouwens zelf niet de man die hier diverse malen een doorwrocht betoog postte over gelukszoekende Indiers die met (domme) Nederlandse vrouwen trouwden vanwege het visum? B)
Die gele pruik past ons allemaal…. waar we ook wonen, je blijft Nederlander.