Visum naar India

• kataraja

Als we toch off topic bezig zijn en filmpjes gaan plaatsen, hier een oud liedje in een nieuw jasje.

http://www.youtube.com/watch?v=tj9ARZlSj6g

Veel kijk en luister plezier.

Hoi Rob, hoe gaat tie?(tu) Corruptie ja ik ben er ook tegen, en heel hypocriet als ik ben maak ik er ook dankbaar gebruik van als het mij uitkomt(td)

Groet Kataraja.

• Rob

Kataraja,

Ik begrijp niet zo goed wat jouw filmpje met visumaanvragen te maken heeft.

Oh sorry, je houdt mij een spiegel voor, ik lees niet goed.

Dit filmpje is off topic, zoals je helder bewoordt.

Verder gaat het met mij wel goed.

Vandaag heb ik een workshop Belgische Bonbons Bakken gedaan.

Veel kliederwerk, daar houd ik wel van.

Alliteratie vind ik ook leuk.

Rob

• Khan

http://www.youtube.com/watch?v=gy2hbuMC5O4

Deze ochtend nog even het begin van Cooli (1983) op TV bekeken. Film is trouwens zeer bekend wegens het incident waarbij Amitabh Bachchan ernstig gewond raakte.

• kataraja

Geweldig stukje film, dat waren nog eens helden.

Ik heb nog een mooie uitvoering van Gur Nalo Ishq Mitha, maar ik weet niet of hier gewaardeerd word, http://www.youtube.com/watch?v=jqvl6kxrKbY dus zet het maar niet hier.

Groet Kataraja, oeps!!!

• riez

Yes, het visum is binnen! Hahahahaha….gewoon mijn visum met 4 kinderen erbij geschreven! ??? waarom verander je de regels als je ze niet gaat naleven? Maar ons hoor je niet :-P….van het geld wat dat nu scheelt kunnen we onze binnenlandse vlucht betalen! Meevallertje!!! Over 2 weken precies zitten wij in het vliegtuig, jippie

• Sundri

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben heel blij voor jullie. Ik wilde je al een mailtje sturen om te vragen hoe het ging. Wij wensen jou en je gezin een hele goede reis en een fantastische tijd in Kashmir!

• Ineke M

Hoi Riez,

Hartstikke mooi!! Hoe lang heeft de aanvraag nu bij jullie geduurd?

Duurt het echt ruim 2 weken, of valt ook dat mee?

groetjes,

Ineke

• riez

Hallo Ineke,

Alles bij elkaar meer dan 3 weken. Visum zelf was op de 15e bij de ambassade en de 24e retour gestuurd. Maar daarvoor waren we al een week kwijt met sturen naar visumburo, 2 dagen later bericht dat we betalingsform waren vergeten, dus weer 2 dagen verder voor het ri ambassade ging. Je moet er dus wel echt de tijd voor uittrekken als je het opstuurt! Heb jij m al binnen of staat t nog steeds op de 6e gepland?

• Ineke M

Hoi Riez,

Mijn visum staat nog steeds op de 6de. Hoop echt dat hij er dan is, of nog liever eerder. Mijn visum was dinsdag de 21ste bij de ambassade en zou dus dinsdag de 5de weer terug moeten zijn bij het visum bureau, dan heb ik 'm de 6de…… en ik vertrek de 7de.

Volgende keer vraag ik 'm ruim van te voren aan, want dit is echt stressen, maar ben er ook wel van overtuigd dat het goed komt.

groetjes,

Ineke

• johan

Ineke, het komt wel goed. Uiteindelijk komt het voor indiase dingen altijd goed gr. Johan