visum

• kataraja

Kees, hua hin is inderdaad qua weer een van de beste plaatsen in thailand. Maar “elk voordeel heb zijn nadeel” ik ben er zo'n 25 jaar geleden geweest en toen was het fantastisch maar nu is het een grote toeristische plaats, het mooie weer trekt meer mensen aan!

Een geheim tip is een plaats zo'n100 km zuidelijker “ prachuap khiri khan”, fantastishe stranden, leuke plaats, goed eten en genoeg long term for rent.

Maar kees als echt eens iets anders wilt, en laat je niet afschrikken door het land, een van de coolste strandplaats waar ik ooit ben geweest, met een absoluut fantastisch achterland, dan zou ik eens “ cox bazar” en het nabij gelegen “st martin's island” in Bangladesh eens overwegen.

Groet kat.

• kees m

Kataraja,

Ik bedoelde daarstraks met het goochelen, de plaats in Cambodja die je

vernoemd hebt.

Weet je daar wat meer van, zoals ben je er geweest e.d.

gries Kees M

p.s. Kees S ja Terschelling !!Ooit op Ameland geweest, s'nachts letterlijk weggespoeld, dus nooooiiiit meer een

zomer en al helemaal niet n winter hier.de knoken vinden het toch lekkerder in de warmte en zeker die van n 65 jarige

gries Kees M

• kataraja

Kees Sihanoukville is gewoon een relaxte plaats aan het strand. Je kent het wel van thailand goeie stranden , veel van die getimmerde strandtentjes en goed eten. Thailand 25 jaar terug in de tijd. Same same but different zeggen ze wel eens.

Maar je vroeg nog een tip, ik snap niet dat ik het heb kunnen vergeten, nog een perfecte plek om te overwinteren is natuurlijk Sri Lanka Vooral het zuiden is waanzinnig mooi, goeie stranden, en er is heel veel te zien in sri lanka, iedereen praat er engels, genoeg longterm te huur,en sri lanka doet niet moeilijk over een 6 maanden visum.

Als je vragen hebt over Sri lanka,er bestaat geloof ik ook een sri lanka prikbord.

Ik ken je niet dus is het moeilijk om je advies te geven over goeie plekken om te overwinteren, maar als het Sri lanka zou worden, negombo, kalutara, hikkaduwa bentota, galle unanawatuna enz heel mooi met een hoog india gehalte.

Groet

• kataraja

Kees, ik zag op het sri lanka prikbord dat je overweegt te overwinteren in S.L. Ik ben eens een maandje of o in arugam bay geweest dit ligt aan de oost kust. Ik lees dat je van goa houd, nou ik denk dat goa er ooit zo uitgezien moet hebben.

Ik heb een aardig filmpje gevonden op You tube.

http://www.youtube.com/watch?v=CgXDZA_1Hag

Groet.

• VideJo

Deze man kan niet filmen, Kata . . . Niet om aan te zien voor een gediciplineerd filmer als ik.