Beste mensen,
Als je met Arke voor 9 dagen naar Goa gaat moet je dan ook een visum aanvragen ?
Of kun je op het vliegveld zo'n visum kopen zoals bijvoorbeeld in Kenia/Nepal enz?
Beettje vreemde reactie van je Ineke terwijl je blijkbaar zelf niet helemaal begrijpt wat ik bedoel.
Goa ligt in India en voor India heb je een visum nodig daar bestaat geen misverstand over.
Echter als je naar bijvoorbeeld Nepal of Kenia gaat voor laten we zeggen 9 dagen heb je ook een visum nodig.
Maar voor zo'n korte periode, 9 dagen dus, kun je gewoon naar Kahtmandu of Mombasa vliegen en daar op dat vliegveld een formuliertje invullen.
Afgeven en betalen in een speciaal hokje en je hebt een visum………………………..welkom in dat land.
Dat hoopte ik ook te kunnen doen in India had me een gang naar de ambasssade bespaart.
Nu dit blijkbaar niet kan ga ik lekker ergens anders heen namelijk Sri- Lanka die doen niet zo moeilijk.
Beste Gerard,
Op de website van Arke staat heel summiere informatie over reisdocumenten en visa.
Klopt ook niet helemaal.
Er staat duidelijk dat je voor vertrek zelf je visum moet regelen.
Terecht verwijzen ze naar de Indiase Ambassade voor meer (de laatste) informatie.
De regels veranderen dusdanig vaak, dat we het hier op dit prikbord ook niet meer zeker weten.
Ik weet niet of je al bij Arke geboekt hebt en de nodige informatie thuisgestuurd gekregen hebt.
Op hun website was het best even zoeken naar informatie over visa voor India.
Rob
Bedankt Rob voor je antwoord ik heb nog niet geboekt omdat ik eerst zekerheid wilde hebben over hoe het aanvragen van een visum ging.
Ik vind dat er op dit prikbord door Kataraja wel erg raar wordt gereageerd en dan druk ik me nog netjes uit.
Gelukkig zijn er nog mensen zoals jij die normaal reageren mijn dank daar voor.
Ga 29 maart naar Sri- Lanka voor 9 dagen met mijn vrouw naar hotel The Surf voor €900 met ontbijt voor 2 personen.Heb reeds een rondreisje geregeld voor 6 dagen met een lokale gids via internet.
Was een giga aanbieding die ik niet kon laten lopen zo ook in januari Nepal gedaan voor goed €1000 voor ons 2.En ook daar zijn we met een privégids 6 dagen rond gereden.
Bij beide landen kom je zo binnen door het kopen van een visum bij aankomst, kosten zijn laag en verkrijgen van visum stelt niets voor.
Ik ben/was nu zoekende naar zo'n super aanbieding voor Goa en zodoende kwam ik op mijn vraag die blijkbaar bij sommige mensen raar/dom overkomt.
Och laat ze maar lekker reageren zoals ze doen zegt veel zo niet alles over hun zelf.
Nogmaals bedankt voor je email hier heb ik wat aan.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?