visum

• kataraja

Gerard, ik reageer zo omdat dit soort vragen beginnen te vervelen. Als je even op het internet gaat zoeken zal je zien dat je binnen 2 minuten antwoord hebt op je vraag, waarom dan hier stellen?

Groet kataraja, warrig van hoe smaakt een banaan vragen.

• gerardvd

Je hoeft mijn vraag niet te lezen hoor en zeker niet beantwoorden.

Reacties als die van jou kan ik missen als kiespijn las dat je het daar heel warm vind.

Je hebt waarschijnlijk een zonnesteek opgelopen kijk het even na op internet.

Symptomen van een zonnesteek zijn onder andere wartaal een nare ( banaan) smaak in je mond en een visum allergie.

Ik neem je dus niets kwalijk doe er je voordeel met mijn expertise.

groetjes Gerard

• Rob

Kataraja,

Als je op de site van Arke gaat zoeken naar informatie over visa voor India ben je echt wel wat meer tijd kwijt dan 2 minuten.

Even op internet zoeken, via Google, geeft je binnen 2 minuten een antwoord.

Is dat antwoord correct? Verifieerbaar?

Rob

• kataraja

Rob,

Zoals je al zegt, bij google binnen 2 minuten een antwoord. Waarom dan de moeite nemen om de vraag hier te plaatsen, als het antwoord al bijna op je beeldschrem staat.

Vriendelijke groet Kataraja.

• gerardvd

kataraja,

Mijn eeste vraag was:

Als je met Arke voor 9 dagen naar Goa gaat moet je dan ook een visum aanvragen ?

Of kun je op het vliegveld zo'n visum kopen zoals bijvoorbeeld in Kenia/Nepal enz?

Zal je nog één keer uitleggen wat ik bedoel.

Voor heel veel landen heb je een visum nodig dat weet iedereen dus dat dat ook voor India geldt begrijp ik ook wel.

Een visum aanvragen vanuit Nederland voor bijvoorbeeld India is tijdrovend en duur dus vroeg ik me af of er ook een andere mogelijkheid was.

Dit omdat je voor 9 dagen GEEN visum hoeft aan te vragen in Nederland voor bijvoorbeeld Kenia/ Nepal / sri Lanka enz enz .

Hier vlieg je gewoon naar toe vult ter plaatse op het vliegveld een formulier in je betaalt wat euro's en je visum is geregeld.

Kost geen enkele moeite en aanzienlijk minder geld, vergelijk het maar met een vliegvakantie naar Turkije daar doet men hetzelfde.

Ik had gehoopt dat dat ook mogelijk was geweest voor 9 dagen India maar helaas.

Vervolgens ben ik een malloot enz enz nogmaals geeft niets hoor maar begrijpend lezen blijkt voor jou wel heel erg moeilijk te zijn.

Ook Rob stelt je een vraag, daar dient dat ?????????????? voor, en jouw antwoord daarop slaat als een l@l op een slagroom taart.

Zo ik heb mijn hart gelucht ik heb genoeg aandacht aan je besteed beste Kataraja, van mij zul je geen last meer hebben op prikbord India.

• Shirley

Tjesus wat een gezeik weer hier om niks.

Als je een vraag op dit prikbord irritant vindt, negeer je de vraag en scroll je door.

Dit is nou precies de reden waarom ik me hier niet vaak meer laat zien, dat kinderachtige gedoe.

• gerardvd

Shirley,

Dit was voor mij de eerste maar ook gelijk de laatste keer op prikbord India.

Ik dacht echt dat ik een normale vraag stelde maar wat een rare/nare reactie.

Och weten we dat ook weer Shirley live goes one trek het je niet aan het gaat je goed.

• Ineke M

Overigens was mijn reactie niet vervelend bedoeld. Er zijn alleen vaker fake berichten en dit leek zo'n open deur….

Ineke

• kataraja

Beste Gerard, sorry voor malloot. De vernieling van het millieu door de mens, gaat mij zeer aan het hart. En dan lees ik van iemand , dat hij een meer dan 10 uur vlucht gaat maken om ergens 9 dagen te zijn, dan vraag ik mij, beseft zo iemand wel wat voor een enorme “ecological footprint” hij achter laat?

Groet Kataraja

• gerardvd

Geen probleem Ineke