kataraja,
Mijn eeste vraag was:
Als je met Arke voor 9 dagen naar Goa gaat moet je dan ook een visum aanvragen ?
Of kun je op het vliegveld zo'n visum kopen zoals bijvoorbeeld in Kenia/Nepal enz?
Zal je nog één keer uitleggen wat ik bedoel.
Voor heel veel landen heb je een visum nodig dat weet iedereen dus dat dat ook voor India geldt begrijp ik ook wel.
Een visum aanvragen vanuit Nederland voor bijvoorbeeld India is tijdrovend en duur dus vroeg ik me af of er ook een andere mogelijkheid was.
Dit omdat je voor 9 dagen GEEN visum hoeft aan te vragen in Nederland voor bijvoorbeeld Kenia/ Nepal / sri Lanka enz enz .
Hier vlieg je gewoon naar toe vult ter plaatse op het vliegveld een formulier in je betaalt wat euro's en je visum is geregeld.
Kost geen enkele moeite en aanzienlijk minder geld, vergelijk het maar met een vliegvakantie naar Turkije daar doet men hetzelfde.
Ik had gehoopt dat dat ook mogelijk was geweest voor 9 dagen India maar helaas.
Vervolgens ben ik een malloot enz enz nogmaals geeft niets hoor maar begrijpend lezen blijkt voor jou wel heel erg moeilijk te zijn.
Ook Rob stelt je een vraag, daar dient dat ?????????????? voor, en jouw antwoord daarop slaat als een l@l op een slagroom taart.
Zo ik heb mijn hart gelucht ik heb genoeg aandacht aan je besteed beste Kataraja, van mij zul je geen last meer hebben op prikbord India.