afdingen

• prakhar

Rob Schreef:

——————————————————-

> "Maar waar ik wel pijn van in mijn buik krijg, is

> de breedspakige verhalen.'

>

> Jo,

>

> Zelf vraag ik mij nooit af of ik het geduld moet

> hebben om dat allemaal te lezen.

> Krijg daar ook geen buikpijn van.

> Ik lees dat gewoon niet, klik het weg.

>

> Rob

>

total crap. je leest het wel. je hebt tot nu toe altijd nog gereageerd. zeg maar gewoon dat je het niet laten kunt om alles op het prikbord te lezen:D

en als de schrijfstijl je niet bevalt sla je gewoon een rondje over. zie het probleem van je klacht niet.

ik krijg de kriebels van jouw korte, nukkige opmerkingen. doe daar eens wat aan. grààg!

zie je wel; nu ook weer lees je dìt. caught in the act ouwe snoeperd

• prakhar

hoe kan een psycholoog nou aan de bang lassi gaan rob? je weet toch dat drugs niet de oplossing is voor je problemen? of je werk mee naar huis nemen:)

hier heb je een sublieme tip van een ervaringsdeskundige; als je nou eventjes wat harder overwerkt met die psychiatrische geldingsdrang van je dan heb je wat meer poen en kun je extra naar india.

uitstekende oplossing voor de reizigers die aan ‘verborgen armoede’ lijden zoals jij. de hoeveelste keer wordt het dan naar india. ben de tel een beetje kwijtgeraakt.

wij hebben geen last meer van je enthousiasme en je paranoide waanideeen en jij kunt weer een stuk brood extra eten!

prettig geregeld:)-D

• VideJo

Ik snap echt niet wat jij op Rob tegen hebt, prakhar. Hij communiceert correct en met een intelligente dosis humor.

De herhaaldelijke reacties van jou, prakhar, op menige posting van Rob, doen mij vermoeden, dat jij een probleem hebt en niet Rob.

• dr. Khan

prakhar Schreef:

——————————————————-

> ik heb zo mijn eigen bedenkingen over jouw

> samenzweringstheorieen…..ben jij niet een en

> dezelfde persoon met forummer khan? dezelfde

> opmerkingen, droge humor, korte schrijfstijl.

> herken je jezelf daarin?

Deze suggestie moet ik met kracht van de hand wijzen! B) :)

Khan is anders dan Rob

a) woonachtig in Den Haag

b) is in India nooit noordelijker dan Mumbai geweest

c) geen promotor van taxi-chauffeurs. De enige taxi-chauffeurs die ik goed ken opereren in Andhra Pradesh, en ondanks mijn pogingen hier in het verleden om dit gebied op de toeristische kaart te zetten, lijkt er geen enkele belangstelling te zijn voor achterbank reizen in die staat.

d) gehuwd met een Indiase.

e) Veel langer op dit forum aanwezig (de persoon die hier het langste post is trouwens Kannadiga heb ik ooit nagezocht). Rob kwam later.

Mijn nickname komt nog uit een onbezonnen tijd dat ik met een studiegenoot Bollywood films in bioscopen te Den Haag en Delft afliep, op Zee TV uitgezonden films op video opnamen, en wij per email correspondeerden met de namen dr. Khan resp. mr. Kher. Verder stond ik bij bepaalde collega's ook wel bekend als dr. Khan. Ik heb op dit forum het “dr.” uiteindelijk laten vallen.

• Ineke M

Als het een beetje meezit met de tickets, dan is India goedkoper als b.v. 2 weken Terschelling

Ineke

• JoyceS

Los van alle andere argumenten die ik kan bedenken heb ik geen alter ego nodig.

• prakhar

JoyceS Schreef:

——————————————————-

> Los van alle andere argumenten die ik kan bedenken

> heb ik geen alter ego nodig.

en ik ben the one and only prakhar en niet die ene take2 waar rob me steeds voor aanziet(tu) (rob heeft een bangh lassi gedronken en vertelde enkele uren geleden dat hij groene papagaaien ziet vliegen, best wel aannemelijk dat je dan ook andere hallucinaties krijgt)

• prakhar

ja Khan dat zeggen ze allemaal! je somt wel dingen op waarom het niet waar kan zijn maar kun je het ook bewijzen?

internetfora zijn gemakkelijk te fucken onder verschillende alterego's man.

zoiets kun je niet tegenhouden totdat de moderator de berichten van een iemand een identieke code geeft die verschijnt bij het plaatsen..

• Rampersad S.V

Afdingen in holland is niet de gewoonte sweety.

Zit je financieel aan de grond?

Je zult de verkopers vast en zeker erg blij maken met je opdringerige gedrag.

Bewaar die gewoonte voor als je in India bent en pas je in Nederland aan.

Ik wil mij niet voor het onfatsoenlijke gedrag van mijn volk schamen in een land waar andere waarden en normen heersen. Opvoeding is geen excuus.

Ondergetekende,

Rampersad

• jjg

Op dure apparaten zoals wasmachines, tv's e.d. ben je gewoon niet slim bezig als je daar niet wat vanaf probeert te krijgen in NL tegenwoordig! Vroeger was dat not-done, maar naar mijn idee tegenwoordig wel gangbaar…