afdingen

• Shirley

Prakhar,

Er is ook maar 1 Shirley zoals ik. En dat is maar goed ook :P

Stel je voor dat er nog een zoals ik was, hahaha.

Toch knap dat je via een forum karakters kunt herkennen…..

Als je even verder kijkt dan je neus lang is….degenen op dit prikbord met een streepje onder hun naam, hebben extra gegevens ingevuld, zoals een emailadres voor priveberichten, een link naar hun homepage en zelfs hun sterrenbeeld.

Daaruit had je kunnen opmaken dat niet iedereen dezelfde persoon is.

De enige personen die ik hier eens in levende lijve heb ontmoet zijn Rob, Erik en Yvon. De rest ken ik ook niet.

Ik snap sowieso niet waar je je druk om maakt! Als je een reactie niet leuk vindt, dan lees je die toch niet= Laat staan erop reageren! Skip die dan!

• prakhar

ik maak me niet druk. rob maakt zich druk en ziet allerlei alterego's(:D

je steekt er wel veel moeite in om het me allemaal uit te leggen shirley. het was niet nodig geweest

• Shirley

Omdat ik niet van misverstanden houd, Prakhar.

Ik wil niet over 1 kam geschoren worden met anderen.

• Harm

hoi rob,

je mag wel uitkijken dat je niet van je troon gestoten wordt

• VideJo

Nog een variant:

“God bestaat niet”

• Rob

“je mag wel uitkijken dat je niet van je troon gestoten wordt”

Harm,

Op de troonzitten in Nederland is Grondwettelijk bepaald.

Democratische verkiezingen, zoals binnen kort weer de gemeenteraadsverkiezingen, doen daar niets aan af.

De vorst/vorstin blijft zitten.

Voor een werkelijk daadkrachtig “van de troon stoten” is een revolutie nodig.

Die begin ik zelf natuurlijk niet, dat laat ik aan het prikvolk over.

Ik houd mij liever bezig met de viering van het 200-jarig bestaan van Nederland.

Rob

• Harm

beste rob,

je draait om de hete brei heen.

onserieus zijn en op andere onderwerpen overgaan is een teken dat je het moeilijk vind.

met vriendelijke groeten harm

• Jamila

VideJo Schreef:

——————————————————-

> Nog een variant:

> “God bestaat niet”

????????????????????????????????????????????????????????????

dit moet je even uitleggen VideJo. ik vat em niet:S

• prakhar

VideJo Schreef:

——————————————————-

> Ik snap echt niet wat jij op Rob tegen hebt,

> prakhar. Hij communiceert correct en met een

> intelligente dosis humor.

> De herhaaldelijke reacties van jou, prakhar, op

> menige posting van Rob, doen mij vermoeden, dat

> jij een probleem hebt en niet Rob.

dat zal ik duidelijk uitleggen videjo. rob heeft 1 probleempje; hij denkt niet aan hoe hij de dingen brengt, humor die zo droog is dat 'ie anderen op het verkeerde been zet, verkrampte jaloersheid die hij verbergt door cynisch te doen. en dan nog de adviezen aan anderen om het vooral zus of zo aan te pakken en zijn vervelende gefilosofeer over iemands psyche als hij de discussie niet kan winnen (als ik een psychiater nodig heb dan zoek ik wel een op maar niemand hoeft zich hier vrijwillig op te werpen). ik heb robjelief even proberen duidelijk te maken dat hij zich erg laat kennen door de typerende robreacties(tu)

rob is niet onmisbaar, helaas denkt hij daar anders over en dat doet het em. lui gaan over de zeik omdat hij zich overal mee bemoeit en steeds het laatste woord wil hebben.

en wat vind je van zijn verhaal dat ‘ie zo arm is maar ondertussen wel 11 x naar india is geweest. ik vraag me af hoe iemand zich zo’n dure reis kan veroorloven, laat staan 11 x…ja ben ik nou gek of…

maar zo te lezen vind jij dat heel normaal videjo. dan vraag je mij wat ik op hem tegen heb; dat domme verhaal over z'n verborgen armoede is al zo krom als een banaan!

• prakhar

nou, nou rob. niet zoveel valse bescheidenheid:)

je ziet jezef stiekumpjes wel als de koning van het forum.

mag ik dan de kroonprins zijn weledelachtbare?

uw nederige onderdaan prakhar:P