Afhandeling klachten SHOESTRING

• Rob

http://www.youtube.com/watch?v=g9fIjYnPazc

• Ineke M

Helemaal mee eens Kees!!!

En hoezo zou het integer zijn om de inhoud van de klacht niet te vertellen?? Integer is helemaal niets over de klacht zeggen tot Shoestring de kans had om het goed af te werken.

Los van de oplossing van Shoestring heb je hier wel gepost dat je veel ervaring had en deze reis echt niet voldeed (geen quote, maar essentie).

Overigens heb ik totaal geen belangstelling voor jouw klacht, maar als je iets op dit prikbord zet doe het dan goed en niet zo vaag. Nu bracht je Shoestring (ja, ik werk er ook) in diskrediet zonder helder te worden waarover het ging.

Ineke

• gerardvd

@ Ineke,

Nou over een ding zijn we het dan eens……………………….ik heb totaal geen belangstelling in jouw dom gezeur.

Kan me overigens niet indenken dat ze bij Shoestring zulke domme wezens als jij hebben aangenomen.

En nogmaals ik doe dingen op mijn manier en niet volgens die van “jullie” het eeuwige groepje betweters op dit prikbord.

Heb de laatste 2 jaar van dit prikbord nog eens nagelezen en steeds als het afkatten werd stonden jullie vooraan.

• Rob

Beste Gerard,

Als geen zin hebt in ‘dom gezeur’, en ‘slappe reacties’, waarom ga je daar dan iedere keer op in?

Ineke heeft samenvattend gelijk, je brengt zonder enige uitleg Shoestring in discrediet.

Iedereen reageert daar op zijn of haar eigen manier op.

Zelfs Ramrod begin ik nu leuk te vinden, terwijl we normaal gesproken een hekel aan elkaars reacties hebben.

Rob

PS:voor de duidelijkheid: er is maar een echte betweter op dit prikbord…

• gerardvd

Beste Rob,

Blij dat je je vriendin van je weer eens helpt, had ze nodig.

Ik bepaal zelf wel of ik ergens op in ga en niet jij.

Over betweter gesproken, je zou beter moeten weten Rob.

welke rondreis wordt het

Gepost door: Matthijs ()

Datum: 22 november 2011 10:32

Beste Zuid Amerika inwoonster,

De naam die je zoekt is Take Two.

Persoonlijk gesproken, Rob moet maar eens leren dat hij niet alles hier kan posten wat hij maar wil, zoek maar eens in het archief “een laatste vraag en….”

Gerard heeft aangegeven dat hij na ontvangst van zijn uitslag in het ziekenhuis gaat boeken, of niet, mag hij weten.

Rob geeft aan dat hij soms kort door de bocht gaat, mag, maar om dan de reaktie(s) op zijn posting(s) maar richting kliko te schuiven is beneden alle peil. Wie kaatst kan de bal verwachten…..

Rob hangt hier al jaren de betweter uit en denkt veel te kunnen maken en zeggen, altijd gelijk te willen hebben. Lees niet in deze draad dat hij “oververhit India afraad aan ziekige….”, verre van, hij vraagt naar “welke uitslag / welk ziekenhuis” aan Gerard, gaat hem niet aan. “velen ……”, denk het niet…..

Als Kat en ik hem dan wijzen op dit feit wringt Rob zich in bochten om deze misser recht te praten, zeg gewoon “foutje”, wees een vent, ga verder etc.

Nee, hij duikt in het archief om naar mijn bijdragen te zoeken, wel succes,

Kortom, hij is niet de J.C. van dit “forum” !

Vraagje : als je het niet weet waarom dan een advies voor reis twee?

Doe de groeten aan Rob!

Matthijs

• Rob

Beste Gerard,

Wat wil je nu zeggen?

Als ik het goed begrijp wordt jij genoemd in die reactie van Matthijs.

Er gaat mij nu een lichtje branden.

Jouw mededeling over Shoestring is van het zelfde patroon als over dat ziekenhuis.

Voor mij gaat het helemaal niet over wat nu de klacht was of wat de uitslag was, dat is prive.

Ik reageer op jouw manier van mededelingen doen op dit prikbord.

Die lokken vragen / reacties uit.

Rob

• gerardvd

Beste Rob,

Jij schreef 12.37 uur

PS:voor de duidelijkheid: er is maar een echte betweter op dit prikbord…

Die puntjes zouden kunnen suggereren dat je mij bedoeld.

Om die suggestie weg te nemen heb ik even dat verhaaltje erbij gehaald en daar staat in dat jij dat al bent. Ere wie ere toekomt.

Misschien heb je het zo ook wel bedoeld hoor maar nu is het in ieder geval glashelder.

En ik zal het nogmaals herhalen heb niet voor niets papagaai gegeten,ik schrijf wat ik wil.

Al zeggen jullie 100 keer je had het zo moeten doen of niet doen dat doet mij niets.

Naar de moderator van dit prikbord zal ik altijd luisteren maar die heb ik nog niet gehoord.

Betrap me er op dat ik het leuk begin te vinden om “jullie” gezanik om niets te beantwoorden, het moet niet gekker worden.

Om jou te quoten Rob jouw manier van mededelen roepen reacties uit bij mij.

• Rob

Gerard,

Welkom op dit prikbord.

Rob

• Ramrod

Je was toch van de mannen liefde …

• KeesS

Ik zit me suf te denken wie nou die betweter zou kunnen zijn?