Afhandeling klachten SHOESTRING

• gerardvd

Rob,

En dat zal zo blijven Rob dat heb ik je eerder vandaag al gemeld ik wil het nog wel een keertje opnieuw afdrukken.

Vervolgens duikt jij en andere erop dat ze moeten weten wat de klachten zijn.

Had even afgewacht, dan was dat antwoord vanzelf gekomen.Dat staat er gewoon hoor met iets andere woorden. ( GA ER NU NIET VERDER OP IN )

Jullie“ toon” heeft mij toen doen besluiten om de klacht, en nu ook de afhandeling, niet bekent te maken.Waarom zou ik me laten dwingen door mensen die moeite hebben met begrijpend lezen.

Dat jij Rob de reacties niet negatief of vreemd vind mag, waar zullen we jouw onderstaande reactie inschalen, misschien bij de categorie …………………. kinderachtig ?

Vandaar.

• Rob

Sta achter je eigen bijdragen op dit prikbord.

Gerard,

Dat was mijn eerste reactie.

Rob

• Ramrod

Gerard , om welke organisatie ging het nou ook al weer ,ik kan dat niet zo snel terug vinden ….

• gerardvd

Rob,

I did it my way!

• gerardvd

Inrichting Rambod is de naam die je kwijt was.

• Ramrod

Gerard ,zullen we het nu maar toe geven , Rob je hebt gelijk , Gerard en ik werken onder 1 hoedje , We werken samen voor Shoestring , Gerard is onze commerciële genie en ik doe advertentie en werving , deze manier van je naam in de publiciteit brengen en dat er over gesproken wordt is een nieuwe manier van adverteren op het WWW en dan op fora in het bijzonder .

Gerard ik zie je morgen , we gaan het dan evalueren .

• gerardvd

Dank je schat, ik hou van je.

• Ramrod

Ouwe reet kever , wel op tijd morgen op de zaak hé , cyou

• KeesS

Wat een slap verhaal. Komt toch op mij over van interessant, gewichtig willen doen zonder enige inhoud.

• gerardvd

Gelukkig trek jij volle zalen .

Over slap gesproken is dat je achternaam Kees S?