Afhandeling klachten SHOESTRING

• Ramrod

Wat een jankerd ben jij zeg , geef gewoon duidelijkheid van zaken en loop niet om de hetebrij heen te draaien , wat heeft men er hier aan dat jij een conflict met een reisorganisatie hebt als je geen duidelijkheid over de klacht geeft . Vond je het te druk in India , had je geen hagelslag bij het ontbijt , was de bus zonder airco en geen bar/tv aan boord , spraken al die Indiers niet eens Nederlands en was dit niet vermeld door de reisorganisatie , vertel het ons …..

• gerardvd

Lees bericht 22/10/2012 een keertje opnieuw zou ik zeggen Rambo

Begrijpend lezen is moeilijk hé?

• ton

Verwacht echter geen antwoord van mij want ik ben wel klaar met jullie. (citaat gerard)

Word nou eens een keer consequent Gerard

ton

• Ramrod

Nou beste Gerardus , in dat bericht staat nergens iets wat nu je klachten zijn hoor , het zal allemaal wel wat duurder zijn uitgevallen en probeert dit te compenseren door een vergoeding af te dwingen of zo ….?

Als je vergoeding hebt binnen geharkt vergeet ook niet iets aan een goed doel te geven , kom je weer een beetje in het reine met je zelf , fijne dagen onder de kerstboom .

• gerardvd

In dat bericht staat dat het een antwoord is naar Driek en Kwep beste Ramrod .Wat jullie er van vinden vind ik totaal onbelangrijk.

Nogmaals ik bepaal zelf wel wat ik post daar heb ik jullie niet voor nodig.Jullie mogen best vinden dat ik de klachten moet vertellen prima..

Gewoon niet lezen als je het troep vind heb je groot gelijk in.

Tevens staat daar in dat bericht beste Ron :

" Op deze email heb ik dus geantwoord beste T.o.m./Rob /ineke M.

…………………………

Verwacht echter geen antwoord van mij want ik ben wel klaar met jullie".

Welke personen zou ik nu klaar mee zijn ton?

Prettige kerstdagen.

• Rob

Beste Gerard,

Dit is een openbaar prikbord, waarop het iedereen vrij staat om te reageren.

Dus ook op jouw reactie naar Driek en Kwep.

Ik heb mijn eigen stijl van reageren, daar ben ik op aanspreekbaar.

Ineke, Tom, Ton en Ramrod hebben ook hun eigen stijl.

Daar mag je hun op aanspreken, maar haal ons niet door elkaar.

Rob

• Rob

Beste mensen,

Vanuit wanhoop over waar die klacht overging heb ik vanmiddag met Shoestring gebeld.

Wie kreeg ik aan de lijn?

Zij neemt mijn vraag in behandeling.

Rob

• T.o.m.

Wil je ons binnen 4 weken wel op de hoogte houden via een email te posten op dit prikbord?

(ik ben vooral benieuwd of ze aardig tegen je waren, en je wel serieus namen)

• gerardvd

Heb gisteren het antwoord ontvangen van Shoestring.

Ik kan maar 1 ding zeggen …………………ik ben er meer dan tevreden mee.

Zeer profesioneel afgehandeld zoals het hoort als je fouten maakt.

Heb er van het begin af aan een goed gevoel over gehad en ben dan ook een gelukkig mens dat dit achter de rug is.

Graag had ik jullie meegedeeld wat mijn klachten en de daarop verkregen vergoeding waren.

Echter meeste reacties van jullie op prikbord vond ik zo negatief en op de man af gespeeld dat ik daar van af zie.

Één ding wil ik er tot slot nog wel over zeggen de negatieve reacties bleken, nadat ik eens goed op prikbord had rondgeneusd, te komen van een vast groepje.

Een groepje dat regelmatig, in het verleden, op prikbord aanvaringen heeft gehad en alles beter weet.

Ik vind dit en ik vind dat en je had het zo moeten doen enz enz.

Ik heb het op mijn manier gedaan , heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.

• johan1

ben blij voor je en hoop dat ik niet bij dit specifieke groepje hoor