Is India nog leuk???

• gerardvd

Lijkt me duidelijk Rob.

Hoeft geen nadere uitleg wat mij betreft.

• Ineke M

Je hebt helemaal gelijk hoor, Gerard!

Sinds ik met Rattan en Rob in Delhi een avond in een café heb doorgebracht kan hij niet meer stuk bij mij, haha

Maar zonder gekheid: Rob heeft een scherpe geest en mi voegen zijn bijdragen juist vaak wat toe. Het is zo makkelijk om te oordelen over zaken zoals kinderarbeid, kastestelsel, vrouwenmishandeling, etc. Maar er zitten vaak zoveel kanten aan!

Overigens viel het mij al eerder op dat vrouwen Rob vaak beter volgen dan mannen.

Ineke

• Ramrod

> Overigens viel het mij al eerder op dat vrouwen Rob vaak beter volgen dan mannen.

Daar heeft Albert Verlinden ook last van ….:D

• Rob

Ramrod,

Als ik Ineke goed begrijp bedoelt zij dat vrouwen meer inhoudelijk op mij reageren, dan mannen.

Die gaan regelmatig in op mijn stijl van reageren, schijnen daar last van te hebben, waarom weet ik ook niet.

Of Albert Verlinde last heeft van het vervolgd worden door vrouwen weet ik niet.

Ik weet ook niet of hij ooit in India geweest is.

Deze vergelijking begrijp ik niet helemaal.

Rob

• Khan

kataraja Schreef:

——————————————————-

> Van diverse mensen die ik ken, die na langere tijd

> weer naar India zijn geweest hoor ik toch wel

> horror verhalen

Tot nu toe in Andhra Pradesh geen losgeslagen Russen tegengekomen, wel zijn er nog altijd mannen die de lungi dragen.

Sinds vandaag is de Delh Rape Case (eindelijk) uit de pagina's van de kranten verdwenen, maar dat zal wel te maken hebben met het verbod om over de rechtzaak te publiceren. Afgelopen zaterdag en zondagen waren er nog straatprotesten in Hyderabad.

Nu staan de kranten alleen vol met de gebruikelijke berichten over arrestaties van parlementsleden die aan hate speech doen, of verdacht worden van moord. Natuurlijk is een vuurgevecht tussen Indiase en Pakistaanse troepen het nieuws. Er lijkt op het eerste gezicht toch weinig veranderd in de afgelopen 5 jaar. Wel krijg ik de indruk dat het aantal power cuts ernstig is toegenomen sinds Congress in deze staat aan de macht is. Voor minder service en stroom wil men ook nog eens de prijs verhogen. De CPI (M) heeft al blokkades van sub stations aangekondigd.

Dit dus alles een indruk gebaseerd op een paar dagen Andhra Pradesh.

• Ineke M

Die volg ik dan weer wat minder goed……

Ineke

• Ineke M

Inderdaad Rob, dat bedoel ik helemaal!

Ineke