Nederlander is nederlandse is wat moeilijk typen vanaf mijn mobiel
johan,
ik doe beide als het nodig is en niet alleen in India maar ook hier.
Maar die spierballen zijn wat gezakt , daar ik inmiddels bij de dreesjes hoor , dus 65+
maar TACT helpt nog wel hier en overal en trouwens als ze mij voor DUITSER zouden uitmaken
dan had ik ………………………………………
Vul zelf maar in , Nederland mag verliezen van Andorra,Liechtenstein,Sam Marino maar nooit van
Die PRUISSEN
gries Kees M
Toch is India een schitterend land , met hartstikke lieve en aardige mensen WE LIKE IT !!!
gries Kees M
Ben net terug van onze vijfde reis naar India. Nu naar de Spiti vallei in Himachal Pradesh.
Er zijn nu twee redenen, waarom ik nooit meer naar India zal gaan:
1) de waanzinnige visum-procedure,
2) het toenemend aantal gevallen, dat je ergens niet meer mag filmen.
Voordringen doen ze altijd. Het is net als in het verkeer. Zolang er ergens een gaatje is, stromen ze daar als water in de gootsteen naar toe. Zonder agressieve bedoelingen overigens, maar wij hebben daar moeite mee, omdat wij regels hebben, die dat beperken. Dus is dat ons probleem.
Ik maakte vorig jaar in Zuid India iets mee . . . Er varen een boten over het Peryar meer. Daar was recent een boot omgeslagen, doordat alle passagiers naar één kant waren gelopen. Met een aantal doden tot gevolg. Daarom hebben ze nu een kooi gemaakt voor het loket, waar ze de kaartjes verkopen. Zodat voordringen niet meer kan. Maar om als westerling in zo'n kooi te moeten staan, daar had ik wel moeite mee.
Wel jammer dat de topic “wat is niet leuk” langer aan het worden is dan de topic "wat is leuk! :-P. Zo motiveren we denk ik niet heel veel orienterenden
om India te gaan bezoeken hahaha….
Leuk, Johan, Thiruvananthapuram, daar heb ik lang geleden (10 jaar) een aantal maanden gewoond en gewerkt in verschillende tehuizen. En in Kovalam mijn man ontmoet. Heb dus warme herinnringen aan die plaatsen. Alhoewel ik Thiruvananthapuram toen niet echt een hele leuke stad vond…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?