Wat is er niet leuk

• kataraja

In opvolging van de vraag van Nikky, “wat is er leuk”.

Een tegen vraag, “wat is er niet leuk”???

Groet

• Ramrod

Varanasi ,smerige vuile zooi met veel vervelende opdringerige mensen.

• T.o.m.

Per ongeluk in een taxi stappen en vergeten uitgebreid te onderhandelen over de totaalprijs, zodat je de hele rit in de piepzak zit, en inderdaad als je aankomt de doodslag krijgt. Met soms ruzie als gevolg.

Is natuurlijk ook dom om te doen, ik weet het. Maar soms gebeurd het me.

• kees m

Het gezeik ieder jaar met het visum

de corruptie, altijd zorgen voor 100rps klein voor politie vooral Goa

Die K…….. rij op vliegveld voor vooral Mannen, Vrouwen lopen zo door (zijn er ook minder van)

Het als gekken rijden in het verkeer (90% heeft geen licentie of koopt deze)

Stront bezopen Indiers vanuit de provincie in Goa , waarna ze in het water gaan en ja dan ver……….

Iets afspreken met Indiers en ze zich er toch niet aan houden

Dollartekens in Hun Ogen Hebben van die rijke westerlingen

Altijd maar iets te moeten toeschuiven als je iets gedaan wil hebben

Het niet op tijd zijn van de Inheemsen

EN TOCH VINDEN WE HET ER HEEL FIJN

gries Kees M

• MariekeH

Per ongeluk midden in rellen tussen hindoes en moslims terechtkomen vond ik niet zo leuk.

Ziek zijn in een dorp waar geen normaal toilet was vond ik ook niet leuk.

De anti-cholera prik (voor de zekerheid en omdat de dokter van prikken hield) vond ik helemaal niet leuk.

Kokend water over mijn voet krijgen en vijf maanden proberen de brandblaren te laten genezen in het stof en de hitte van India was ook niet leuk.

• johan

Voordringende westerse toeristen, die india in twee weken willen doen en dan zeggen dat Indiers lui zijn vind ik niet leuk.

• Sundri

Bedelaars, die aan je arm gaan hangen en nauwelijks weg te slaan zijn, zelfs niet als je minstens een kwartier een winkel in bent gevlucht…

• erik

Als eerste toerist 's morgens vroeg bij Fatehpur Sikri arriveren.

Inchecken in Delhi en daarna horen dat je vlucht niet om 2 uur ‘s nachts vertrekt maar om 8 uur ’s morgens.

• kees m

johan,

Volgens mij heb je nog nooit ergens in de rij gestaan b.v. in delhi bij metrostation,treinstation, in supermarket.

Dan moet je je echt goed breed maken en vaker roepen wait on your turn of here is a que

en soms zelfs iemand beetpakken en op z'n plek zetten.

Dus van die toeristen begrijp ik totaal niet , want als er een volk zonder geduld is dan zijn het INDIERS

ga maar eens n trein in en/of uit probeer maar eens n veerboot op/of af te komen, laat maar eens n vliegtuig landen ; ze staan al voordat de wielen de grond raken

gries Kees M

• T.o.m.

Helemaal met je eens kees.

Wat zijn Indiers ongeloofelijke voordringers. Daar erger ik me inderdaad rot aan. Heb het zelfs een keer meegemaakt dat ik me extra breed maakte bij de rij voor postzegels, er werd zoveel voorgedrongen dat mijn lontje al erg kort was. Toen ik aan de beurt was, stak de indier achter me zijn geld tussen mijn arm (die ik breed had staan met de handen op mijn heupen nog) naar het loket en bestelde zijn postzegels. De rest van het verhaal bespaar ik je, maar de rest van de dag was “kapot” wat mij betrof, zo over de zeik was ik.