Leuk en betrouwbaar restaurant in Jaipur

• Rob

Kataraja,

Wat ik twee keer veranderd heb?

Ik heb in mijn recept de koriander weggelaten en voor de zekerheid ook maar de nootmuskaat.

Rob

• Ineke M

Kijk, jij begrijp het!

Ineke

• erik

Ik schreef in Kathmandu, en dat is de hoofdstad van Nepal inderdaad :) Restaurantje bestaat niet meer, hutspot heb ik nooit mee gezien op een menu. In Patan, stadje naast Kathmandu, wel “dutch applepie”.

En KeesS, ik heb geen recente info over restaurants in Jaipur, om ook nog een beetje bij het onderwerp te blijven.

• geen ollanderke

Hollandse pot, ik heb er erg om moeten lachen, gij hollanders hebt wel de meest beroerde keuken van de wereld, tenminste van europa. Kijk eens om u heen naar uw buurlanden en vergelijk dat eens met uw hollandse pot. hahaha

• erik

Daarom eet ik nooit Hollandse pot :) Brrrrrr

• kataraja

Rob, als je niet van koriander houdt, dan hou je ook niet van India.

Koriander is fantastisch, en heeeeerlijk.

Groet Kataraja.

• erik

Ik hou erg veel van India maar vind niets zo vies als koriander. Ik heb er zelfs een schort voor laten maken :)

• KeesS

Ja dat van die koriander en niet van India houden snap ik ook niet. Soms is het lekker en vaak ook niet. Wel leuk zo'n schort trouwens. Heb je voor alles waar je niet van houdt zo'n schort? (:P)

• KeesS

Ik moet zeggen Rob een mooie koelbox om mee te reizen naar India! Maar wat doe je er nu in als je van India naar Nederland reist?

• Panda

Bedankt dat je me daaraan herinnert hebt.

Ik ben daar ooit eens geweest in Andheri terwijl ik veel haast had.(s'avonds laat nog proberen een hotel te vinden).

Een weg die van dat station afloopt was ontzettend druk met mensen en door de haast weet ik eigenlijk niet meer waarom.

Het uitgaansleven van Bombay ?

In ieder geval daar zou ik nog eens terug willen gaan maar dan op mijn gemak.