backpackers; lekker met z'n allen in een enclave

• prakhar

Rob Schreef:

——————————————————-

> "ik weet dat we elkaar niet mogen (althans dat

> geld wel voor mij mèt reden) "

>

> Prakhar,

>

> Hier ga je weer behoorlijk de mist in.

>

> Ik mag je best wel hoor en stel je reacties op

> prijs.

> Dat je meestal geen gelijk hebt is niet mijn

> probleem.

>

> Rob

je vind dus dat je gelijk hebt met die maffe posting over assertief zijn? waar is het hele verband met het backpacken dan?

merel heeft het over school en jij gaat plots beginnen over haar psyche of achterliggende diepgravende dingen! Wel een beetje vreemd. als je dan nog je eigen reactie die krom is recht probeert te praten…en tegen een ander durft te zeggen dat dit moet of zus zo, dat 'ie geen gelijk heeft etc.

ik volg jou niet

maar hey dat zal me verder ook een rotzorg zijn, jij zal het toch wel beter weten dan iedereen hier. ga vooral zo door, blijf maar met een bord voor je kop lopen. ik heb geen zin meer in jouw bijdragen

• erik

He Merel, veel succes met werkstuk en spreekbeurt. En ik zou dit topic goed bewaren, daar zit nog wel een werkstuk in over internetgedrag, communicatie en weet ik veel.

• Rob

“merel heeft het over school en jij gaat plots beginnen over haar psyche of achterliggende diepgravende dingen!”

Prakhar laiverd,

Hoe kom je daar nu weer bij?

Rob

• Rob

Erik,

Over communicatie gesproken.

Het volgende werkstuk zal zeker gaan over: “Who's Afraid of Virginia Woolf”.

Rob

• prakhar

Rob Schreef:

——————————————————-

> Erik,

>

> Over communicatie gesproken.

> Het volgende werkstuk zal zeker gaan over: "Who's

> Afraid of Virginia Woolf".

>

> Rob

weer zo'n halfvage cynische opmerking van het merk rob.

over communicatie gesproken; je zou geen modderfiguur slaan door je schrijfstijl wat aan te passen (en meer dan dat). je suggereerde ooit ergens dat anderen niet aan een stuk door moesten typen omdat JIJ dan niet meer uit de wirwar kon komen, daar is gehoor aan gegeven - nu is het jouw beurt dacht ik zo:D

• henk@backpacktours

erik Schreef:

——————————————————-

> Ik zag al die has rokende rondhangers, die me

> bekeken alsof ik er zo ongeveer geen recht op had

> om in Manali te zijn (in Vashist was het trouwens)

> en dacht: hier ga ik niet lang blijven! We hoorden

> duidelijk niet bij elkaar.

zo te lezen ben je subtiel weggepest/weggekeken:(

misschien had je gewoon arrogant terug moeten doen, enfin je bent weggegaan wat ook een goede optie is.

met backers die een houding hebben heb ik ook niks.

duidelijk dat ze teveel hasj hadden gerookt en te lang bij de oshokliek hebben gebivakkeerd

• Floris

Als je meer ‘in hokjes denkt’, dan ‘om de hoek’, is het einde zoek!

Backpacken is ook: kunnen rondlopen met je bagage op je rug en je handen vrij hebben voor een volwaardige Namaste :-p

• prakhar

PeeJee Schreef:

——————————————————-

> Maak jij je altijd zo druk om andermans uitspraken

> en gedragingen?!?! Vervelend voor je, lijkt me

> dodelijk vermoeiend… Horen, zien, zwijgen zou ik

> zeggen…

je hebt gelijk maar het gaat zo moeilijk hè als mensen zoals rob òveral op reageren:S

hij staat als een kleuter te zwaaien met z'n handjes en schijnt te roepen; ‘zie mij, hallo ik ben hier’…nogal vervelend voor de volwassenen hier:)

• prakhar

kan ik me best voorstellen als je het doet op JOUW manier rob.

je moet gewoon kappen met dat schoolmeester toontje van je. daarom word je hier afgezeken! snap je dat? Ik vraag het me af….besef je wel dat jij de hoon van andere prikborders op deze manier over je af roept?

en hoe haal jij je in je hoofd dat andere mensen niet nadenken? ik vind dat het eerder ligt aan dat jij vooral DENKT dat anderen niet hun hersens gebruiken. je hebt vooroordelen en je behandelt iemand daarnaar zònder de mens naast je kansen te geven. het lijkt erop dat jij jezelf superieur aan anderen voelt!

Ook al heb je misschien een baan waarin je de leiding hebt of veel verantwoordelijkheid, dat wil niet zeggen dat jij automatisch dan iemand op die manier moet benaderen en zeker niet op het prikbord/privè!

WIJ (spesjiaal voor jou; IK) kunnen zelf wel bedenken wat wel en niet werkt en daar heb IK/hebben WIJ je niet voor nodíg!!

Je schijnt te denken dat de wereld niet zonder jouw bijsturing kan; get a grip rob, je bent gewoon hardstikke vervelend

je bijdrage is wat mij betreft (en wat henk betreft) ONGEWENST(td)

ik betwijfel of je dit wel leest, laat staan begrijpt…..laat je het wel tot je doordringen?! ik kan wel raden wat jij hier als reactie op geeft, zoals gewoonlijk wèèr het laatste woord, ontkenning, erover heen lullen etc.

ben jij uberhaupt wel geinteresseerd in andermans verhaal of zit je hier alleen om je dominante mening anderen op te leggen???? kots:X

• Ineke M

Hmm,…ik vraag me af hoeveel procent van de prikkers Rob eraf willen hebben. Denk dat het, anders dan bij Take 2, zwaar de minderheid is.