er in geluisd?????????????

• Rob

Khan,

a. De IND is de Nederlandse overheid die aan een gemeenschappelijk informatiesysteem deelneemt, geen Ambassade van een vreemde mogendheid.

b. Vragen staat vrij, maar ik neem aan dat de Indiase overheid niet zomaar een police clearance certificate afgeeft.

Dan moet er al een sterk vermoeden zijn, dat is bij de meeste visumaanvragen niet het geval.

Rob

• Rob

Prakhar,

Wat het ene rechtssysteem onder criminelen verstaat doet het andere dat niet.

Dar is echt geen eenheid in.

Rob

• dr. Khan

Rob Schreef:

——————————————————-

> Khan,

>

> a. De IND is de Nederlandse overheid die aan een

> gemeenschappelijk informatiesysteem deelneemt,

> geen Ambassade van een vreemde mogendheid.

> b. Vragen staat vrij, maar ik neem aan dat de

> Indiase overheid niet zomaar een police clearance

> certificate afgeeft.

> Dan moet er al een sterk vermoeden zijn, dat is

> bij de meeste visumaanvragen niet het geval.

Ik leg slechts de procedure uit.

Nee, je mag zelf dat certificaat gaan halen. Je weet toch dat de overheid bij een visum aanvraag zelf helemaal nix voor je doet. ;) En dat is precies hetzelfde als ons bewijs van goed gedrag. Dus dat zal men afgeven, tenzij je “geboekt” staat. Geen idee of een normaal mens daar een “informal fee” voor moet betalen, B) mijn vrouw heeft er ooit nog een gehaald. Nooit naar gevraagd natuurlijk.

• VideJo

prakhar Schreef:

——————————————————-

> raar. er zou besgrip moeten zijn van de indiase

> kant dat onze ambassades inzage willen. Wie wil er

> nou criminelen in z'n land? Niemand toch?

Moet je je eens indenken hoeveel werk dat is, als vreemde mogendheden van allerlei landen navraag gaan doen over alle inwoner van India, die in allerlei landen binnenkomen.

• prakhar

VideJo Schreef:

——————————————————-

> prakhar Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > raar. er zou besgrip moeten zijn van de indiase

> > kant dat onze ambassades inzage willen. Wie wil

> er

> > nou criminelen in z'n land? Niemand toch?

>

> Moet je je eens indenken hoeveel werk dat is, als

> vreemde mogendheden van allerlei landen navraag

> gaan doen over alle inwoner van India, die in

> allerlei landen binnenkomen.

dat is niet mijn probleem. je moet eens zien hoe snel alles geregeld kan worden als de staat het wìl! weet je nog wel hoe maxima binnen 7 dagen haar nederlandse nationaliteit kreeg, terwijl een normaal iemand daar jaren op moet wachten? dat is dus een voorbeeldje van goede wil. en het schept ook banen al die nazoekerij. twee vliegen in 1 klap, beter kan niet!

• prakhar

uiteraard begrijp ik jullie opmerkingen videjo en rob! helaas werkt de gehele mensheid zichzelf tegen op deze planeet. denk je eens in als de buraucratie of de ambtenaren er nu eens niet zouden zijn; een verademing! dat de regeringen niet willen lijkt me duidelijk als je het geval maxima aanhaalt. het kàn dus wel! zo zie je maar weer dat het menselijk ras alleen bereid is je te helpen als er steekpenningen worden gegeven òf als je belangrijk bent…..believe it or not maar het is willekeur.

• Pascal

Dat Maxima deze voorkeursbehandeling heeft gekregen is natuurlijk onrespectvol voor de mensen die hun aanvraag netjes moeten afwachten.

Maxima maakte toen nog geen deel uit van het koningshuis en had dus nog nergens meer recht op. Onze koningin heeft dit even geregeld, een grote schade vind ik.

• Rob

Pascal,

Kun je mij uitleggen welke voorkeursbehandeling Maxima gekregen heeft?

Rob

• Rob

Beste Prikkers / Prakhar,

Take2 is nog maar net weg en iemand anders op dit prikbord begint weer een beetje door te draaien.

Dat houdt de spanning er voor mij wel in.

Rob

• prakhar

Rob Schreef:

——————————————————-

> Beste Prikkers / Prakhar,

>

> Take2 is nog maar net weg en iemand anders op dit

> prikbord begint weer een beetje door te draaien.

> Dat houdt de spanning er voor mij wel in.

>

> Rob

doe even normaal rob. ik draai niet door. jij zit steeds te hameren op deze topic!

jij bent de forum-vader van dit prikbord en schijnbaar al jarenlang. als dat niet doordraaien is:P