surya Schreef:
——————————————————-
> goed idee!
Vind ik ook; rotopmerkingen van mensen vragen om een rot antwoord.
Take 2
ik ben geen prikker maar een lezer, maar wil hier toch op inhaken. Jij wilt Indiaase woordjes leren om dichter bij het volk te komen. Jij krijgt uitgebreid antwoord van Shirley. Iedereen is bereid om jou van informatie te voorzien daar jij nog nooit naar dit subcontinent bent geweest. En wat mij verbaast is de woordenschat die jij hier neerzet over geile Indiaase honden. Ga eerst eens het land ervaren voordat je het over geile honden hebt. Wat een vertoning zeg….Ook naar Ineke die altijd serieus op vragen ingaat.
Weet je .. pak een vlucht naar India en zoek het uit……. en anders is Bakkum ook nog een leuke vakantiebestemming
Take2,
Ik denk niet dat Ineke uitleg nodig heeft, jij wel.
Mijn opmerking is in z'n algemeenheid bedoeld, slaat niet op jou persoonlijk.
Nergens wil ik suggeren dat vrouwen sexuele fantasien hebben bij het gestaar van Indiase mannen.
Wat ik zeg is dat vrouwen dit vaak seksueel interpreteren en het daarom onprettig vinden.
Terwijl dit gestaar een heel andere betekenis kan hebben.
Je bent een wandelende portemonnaie, je haar zit niet goed, je hebt je schoenen niet gepoetst.
Of je hebt je Indiase sari verkeerd omgeknoopt, een te strakke Salwar Kameez aan, et cetera.
Wat denk jij van de vraag van alleenstaande vrouwen of India een veilig land is om in te reizen?
Bedoelen ze dan het verkeer?
Rob
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?