Lange tijd in India gewoond

• Olga

Het is een tijd geleden toen ik hier voor het laatst poste (m.u.v. m'n andere berichtje vandaag). Ik heb meer dan een jaar in een vaste woonplaats in Zuid-India (Andhra Pradesh) gewoond en ben inmiddels alweer een tijd terug. Misschien was het eerder de tijd nog niet om te posten en hebben evt. meerdere dingen meegespeeld. Ik doe nu weer mee. Kan niet zeggen hoe actief of inactief ik zal zijn in posten, de tijd zal het uitwijzen.

Zowel in Nederland als daarna in India, heb ik moeilijke tijden gekend, maar ik zou liever terug gaan naar India. Mijn terugkomst in Nederland was niet gepland, en het was ook niet makkelijk om weer terug te zijn. Ik heb moeilijke tijden gehad hier sinds m'n terugkomst(en nog steeds), maar als de huidige omstandigheden zo blijven, kan ik in Januari weer weg (financieel gezien voor een jaar). Ik probeer evt. nog uit te zoeken of ik werk op afstand kan doen om er voorgoed te kunnen blijven. Hierover start ik evt. nieuwe topic(s).

Tot schrijfs,

Olga

• Rob

Sai Baba?

Rob

• peter

Laat mij raden fout gelopen liefde? Centen op liefde voorbij?? In zuid india ligt een dorpje mammalapuram genoemd hier op dit forum zijn enklele fans aanwezig. maar in M is het bijna een industrie geworden om meisjes in de val te lokken en om zo aan financien te komen voor de hele familie of aan een visum voor nederland ye bemachtigen. Kan je zo een stuk of 10 gevallen noemen (die nu verspreid over europa wonen) er zijn zelfs jonge mannen die met vrouwen van over de 60 trouwen, zo ook de bekenste maseur van M. zal geen namen noemen. Maar een paar topics terug waren een paar mensen aan het posten die M goed kennen die zullen wel weten wie ik bedoel. Het schijnt dat moenswami (swami) spreekt paar woorden nederlands, ook alweer een nieuwe liefde aan de haak geslagen heeft, en crazy kumar ook , kijk maar uit sundri!!!

In elk geval ik wens je het beste Olga en hoop dat je je droom verwezelijken kan. Dit meen ik oprecht , ik was er ook!!! En vooral niet vergeten de kraan lopen laten!!!

• Olga

Ja, je weet het nog.

• wil

Ma. lijkt wel op jachtterrein vaak voor heel wat waardeloze figuren ! Er zijn zelfs van die figuren getrouwd en wel met kinderen die naar het buitenland vertrekken en zo hun gezin en familie onderhouden.

• veenstra

Heb het ook met eigen ogen gezien, maar die meisjes zijn ook een beetje naief. De gevallen die ik heb gezien zijn meestal, niet zo'n hele mooie meisjes vaak dik en dan denken ze dat zo'n mooie jongen echt verliefd op ze is. Die van mij is anders hoor je vaak!!!!

• wil

Klopt precies wat je zegt ! Je haalt ze erbij aankomst meteen uit !

• wil

OLGA,SUCCES GEWENST.DAT JE PLANNEN MOGEN SLAGEN.

• wil

Voor Peter,

Je laatste roddels kloppen.Wel beetje uitkijken,dacht niet dat iedereen al op de hoogte is en dan heb ik het over een echtgenote.

• Rob

Olga,

Ik weet het niet allemaal precies meer.

Wel dat er hier een discussie was over jouw vertrek naar Puttiparthi.

Blijkbaar is dat allemaal tegen gevallen.

Waarschuwen helpt meestal ook niet, mensen wil toch dingen zelf ondervinden.

Het enige wat ik nu nog kan zeggen: waar je ook heen gaat op deze wereld, je neemt altijd jezelf mee.

De roes van een nieuwe omgeving, die even alles doet vergeten is maar tijdelijk.

Vroeger of later komen herinnering en verleden weer naar boven drijven.

Hoe daar mee om te gaan heeft niets te maken met waar je bent.

Alles zit in jezelf en reist met je mee door het leven.

Acceptatie, dat is de kern waar het omdraait.

Begin ik nu zelf zweverig te worden?

Rob

Sitting peacefully doing nothing

Spring comes and the grass grows all by itself.

(zen koan)