trouwen in india

• Rob

Peter,

Waar schreef ik dat? Zal een typefoutje zijn.

Vorige week ging een glas bier over mijn toetsenbord.

Na nog wat glazen bier begon mijn toetsenbord heel raar te doen.

Inmiddels heb ik een nieuw toetsenbord, werkt weer als vanouds.

Rob

• Rob

“O, jij hebt ook zeker een vriendje in india die ”echt“ van je houd?? Hoeveel geld stuur je per maand????”

Peter,

Ik heb even nagedacht over hoe ik hier op moet reageren.

In 1e instantie niet.

In 2e instantie: ik stuur nooit geld naar India / naar mijn vriend in Delhi (zonder: je).

Wat ik wel doe is via mijn website mensen bemiddelen die met auto en chauffeur een rondreis door India willen maken.

Ik garandeer de betrouwbaarheid van de chauffeurs, die daardoor in hun eigen inkomen kunnen voorzien.

Niets meer en niets minder.

Daar zit natuurlijk wel winst op, de chauffeurs zijn geen koelies.

Rob

• peter

Rob, nou breng je mij aan het twijfelen , maar je vraagteken zette mij op een dwaalspoor. “De slavernij is al in de 19e eeuw afgeschaft, bestaat nog steeds in India ano 2010? ”

Bedoel je nou bestaat wel nog , of bestaat niet meer, eerlijk is eerlijk je kan het op 2 manieren uitleggen.

• Rob

Peter,

Sorry voor mijn onduidelijkheid, ik bedoelde de slavernij in Amerika, die is het meest bekend.

Rob

http://nl.wikipedia.org/wiki/Slavernij

• S.Pale

Geachte heer/mevrouw

Ik ben een alleen staande hindoestaans man wie wil met mij trouwen.

Met vriendelijke groeten

S.Pale

• Rob

S.Pale,

Ik ben zeer geintresseerd in uw aanbod.

Rob

• Ineke M

Hoi Rob,

Ik zou toch op z'n minst een foto er bij willen hebben als ik jou was…..

Of gaat het jou echt alleen om het innerlijk??

groetjes,

Ineke

• Rob

Ineke,

Een huwelijk of geregistreerd partnerschap is toch in eerste instantie bedoeld om het vermogen veilig te stellen, zelf heb ik dat niet.

Juridisch gezien zijn er nog meer mogelijkheden.

Je kunt iemand tot erfgenaam benoemen.

Het is al weer jaren geleden dat ik in de krant tussen de contactadvertenties las: oudere heer zoekt erfgenaam.

Daar heb ik direct op gereageerd, heeft mij 100 gulden opgeleverd.

Rob

• Ineke M

Kijk, dat zijn leuke advertenties!!! Beter dan het nalaten aan een goed doel (ik irriteer mij wezenloos aan die spotjes!).

Die 100 gulden zijn mooi mee genomen,….maar toch wel jammer dat het niet echt een vermogen was!

Groetjes,

Ineke

• klaas.vereycken@sputnik.tv

Hallo!

Ik ben Klaas en werk voor de redactie van het televisieproductiehuis ‘Sputnik’.

In opdracht van VT4 ben ik druk in de weer met de voorbereidingen van een nieuw televisieprogramma over liefde in het buitenland.

Ik ben daarvoor op zoek naar Vlamingen die hun hart verloren hebben aan iemand uit het buitenland en wiens verhaal we mogen brengen. (of vice versa)

Ik ben op zoek naar koppels die hierover willen getuigen en die we zouden kunnen volgen.

Kan u mij verder helpen; dan kan u mij altijd vrijblijvend contacteren via onderstaande contactgegevens.

Vriendelijke groeten,

KLAAS VEREYCKEN - SPUTNIK TV

ADRES: KLOKSTRAAT 12 A - 2600 BERCHEM

MAIL: KLAAS.VEREYCKEN@SPUTNIK.TV