Peter,
Waar schreef ik dat? Zal een typefoutje zijn.
Vorige week ging een glas bier over mijn toetsenbord.
Na nog wat glazen bier begon mijn toetsenbord heel raar te doen.
Inmiddels heb ik een nieuw toetsenbord, werkt weer als vanouds.
Rob
“O, jij hebt ook zeker een vriendje in india die ”echt“ van je houd?? Hoeveel geld stuur je per maand????”
Peter,
Ik heb even nagedacht over hoe ik hier op moet reageren.
In 1e instantie niet.
In 2e instantie: ik stuur nooit geld naar India / naar mijn vriend in Delhi (zonder: je).
Wat ik wel doe is via mijn website mensen bemiddelen die met auto en chauffeur een rondreis door India willen maken.
Ik garandeer de betrouwbaarheid van de chauffeurs, die daardoor in hun eigen inkomen kunnen voorzien.
Niets meer en niets minder.
Daar zit natuurlijk wel winst op, de chauffeurs zijn geen koelies.
Rob
Ineke,
Een huwelijk of geregistreerd partnerschap is toch in eerste instantie bedoeld om het vermogen veilig te stellen, zelf heb ik dat niet.
Juridisch gezien zijn er nog meer mogelijkheden.
Je kunt iemand tot erfgenaam benoemen.
Het is al weer jaren geleden dat ik in de krant tussen de contactadvertenties las: oudere heer zoekt erfgenaam.
Daar heb ik direct op gereageerd, heeft mij 100 gulden opgeleverd.
Rob
Hallo!
Ik ben Klaas en werk voor de redactie van het televisieproductiehuis ‘Sputnik’.
In opdracht van VT4 ben ik druk in de weer met de voorbereidingen van een nieuw televisieprogramma over liefde in het buitenland.
Ik ben daarvoor op zoek naar Vlamingen die hun hart verloren hebben aan iemand uit het buitenland en wiens verhaal we mogen brengen. (of vice versa)
Ik ben op zoek naar koppels die hierover willen getuigen en die we zouden kunnen volgen.
Kan u mij verder helpen; dan kan u mij altijd vrijblijvend contacteren via onderstaande contactgegevens.
Vriendelijke groeten,
KLAAS VEREYCKEN - SPUTNIK TV
ADRES: KLOKSTRAAT 12 A - 2600 BERCHEM
MAIL: KLAAS.VEREYCKEN@SPUTNIK.TV
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?