O, jij hebt ook zeker een vriendje in india die “echt” van je houd?? Hoeveel geld stuur je per maand????
Nee, maar ik heb een familid, die is getrouwd met een 10 jaar jongere Braziliaan afkomstig uit de sloppenwijken en ze houden van elkaar en zijn hartstikke blij met elkaar. Al die (voor)oordelen… als een man een (veel) jongere vrouw heeft, vindt iedereen dat heel gewoon, maar als een vrouw een (veel) jongere man heeft, staan sommigen direct klaar met hun (voor)oordeel.
Op de eerste plaats droom ik niet van een relatie met een oudere of dikke lelijke vrouw! Maar om je wat beter te leren kennen heb ik een paar van je reacties doorgelezen jij gaat vaker naar mahabs, hahahaha dit een van de grootste roversnesten (meisjes jagers) van heel india. Ik hoop toch zo zeer voor jou dat je niet erin bent getrapt, anders praat maar eens met de geldschietster van het gecko cafe.
Onze berichten hebben zich gekruisd, maar denk je dat die 10 jaar jongere braziliaan ook voor je familie lid gekozen zou hebben als hij uit een welgestelde familie zou komen en een mooie buurt zou wonen????? Dream on!!! Ik heb geen voor oordelen tegen leeftijdsverschil maar wel tegen leeftijdsverschil met aan de basis financiele ongelijkheid, zoals vrouwen die naar gambia gaan of mannen naar thailand!!!
Ik meen dat ik hier eerder heb geschreven dat mijn vrouw er materieel behoorlijk op achteruit is gegaan. Ze kon kiezen uit twee een auto's met chauffeur en woonde in een huis dat ongeveer 10x zo groot is als het eengezinshuis dat we in Nederland hebben. Pappie is dan ook niet onbemiddeld om het maar voorzichtig te zeggen. Ik heb mijn vrouw in elk geval niet getrouwd voor het toekomstig aandeel in de erfenis, want sinds dat ze tot Nederlandse genaturaliseerd is, kan ze geen agrarische eigendommen in India hebben, dus het aandeel in de velden met kokosnootbomen, rijst of garnalenkwekerijen zijn we kwijt. Misschien wel zo handig omdat je anders lastige belastingformulieren moet gaan invullen.
Peter,
Voor de liefde (sex) hoef je nergens op de wereld officieel te trouwen.
Het huwelijk (tussen man en vrouw) is ingesteld vanwege eigendom / erfrecht = geld.
In Nederland is ook een geregistreerd partnerschap mogelijk.
Niet alleen tussen man/vrouw, ook tussen vrouw/vrouw en man/man relaties.
Volgens mij ook tussen ouder/kind die samenleven, dat weet ik niet zeker.
Dat heeft in de eerste instantie met geldzaken te maken.
Daar lijkt mij ook niets op tegen dat iedereen dat naar eigen wens kan regelen.
In plaats van dat een wet dat regelt.
De Nederlandse wet biedt wel bescherming tegen misbruik van mensen als die dit niet zelf goed kunnen.
Valkuil kan zijn dat mensen uit liefde (=verliefd) trouwen en de juridische (=geldzaken) uit het oog verliezen.
Of erger nog: door elkaar halen.
Dan kom je onbedoeld en ongewild in het echtscheidingsrecht terecht.
Rob
Khan, dus je vrouw komt niet uit de midden of onderklasse, in de bovenklasse gelden hele andere regels, meisjes in mini rok, rokende vrouwen enz enz, de bovenste laag is heel anders en gewoon westers, en hier gelden andere regels. Maar als je vrouw uit een midde klasse gezin was gekomen had je het niet voormekaar gekregen om met haar te trouwen of het had je heel heel veel geld gekost.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?