trouwen in india

• Rob

Peter,

Dit heeft niets met Brazilie, Gambia of Thailand te maken.

Financiele verschillen bestaan overal, ook in Nederland.

En prostitutie bestaat ook overal.

Rob

• Rob

Peter,

Dit heeft niets met Mammalapuram te maken.

Alle Nederlandse jonge honden, van welke afkomst dan ook, lopen achter de meiden aan.

En waar ook ter wereld.

Rob

• Rob

Khan,

Je haalt alles door elkaar, erg verwarrend.

Kiezen tussen 2 auto's vind ik geen relevante keus, je kunt maar in een rijden.

In een huis gewoond hebben dat 10 x zo groot is als haar huidige woning vind ik ook niet relevant.

Wie maakt dat huis schoon?

De slavernij is al in de 19e eeuw afgeschaft, bestaat nog steeds in India ano 2010?

Jij hebt haar getrouwd, na 5 jaar is zij tot Nederlandse genaturaliseerd?

Lijkt mij tijd genoeg voor haar om de balans- en resultatenrekening op te maken.

Geen agrarische eigendommen? Hoe zit het met de kroonjuwelen?

Rob

ps Jouw salaris en bezit, laat ons dat ook even weten wil je?

• peter

Rob, hier heb je wel gelijk in, maar waarom gaan dan al die vrouwen naar gambia, of die mannen naar thailand???? Prostitutie bestaat natuurlijk ook bij ons. Maar hoeveel 20 tot30 jarige bloed mooie meiden trouwen in nederland met een 60 jarige dikke vette klant??? Hoeveel jongens ken jij in nederland die er echt goed uitzien rond de 30 jaar trouwen met een 55 of 60 jarige vrouw? Nee Rob het draait allemaal om een visum om weg te komen uit india, maarja die van mij is anders denkt iedereen!!!

• peter

Rob, ik volg je al een tijdje op dit forum en waardeer je kennis, maar als je nu gaat sugereren dat slavernij niet meer bestaat in india, doe je alles teniet!!!

• Sundri

Rob, je hebt helemaal gelijk. Maar ik wilde toch 'ns zeggen, dat ik die vooroordelen betreur. Laat mensen hun leven toch lekker inrichten zoals ze zelf willen. Heet dat niet vrijheid? Weet je nog van vroeger “twee geloven op 1 kussen, daar slaapt de duivel tussen”? Niemand zal dat nu nog zeggen, maar op grond daarvan kon mijn moeder niet met haar geliefde trouwen en belandde daardoor later in een ongelukkig huwelijk. Dat is toch triest? Nu kunnen mensen voor elkaar kiezen, simpelweg omdat ze van elkaar houden (of ze nu trouwn of niet). Dan is leeftijd, herkomst, cultuur, ras, hoeveelheid bezit, enz. mijns inziens van geen enkel belang.

• peter

Heel sneu voor je ma sundri, en dat meen ik oprecht. Maar je kan me toch niet wijsmaken dat er in een dorp, Mahabs, zoveel jonge mannen verliefd raken op oudere lelijke vrouwen, of zou het iets met dhal te maken hebben??

• MariekeH

Peter, je doet net alsof die westerse meisjes een stel domme kippen zijn die zich heel gemakkelijk laten inpalmen. Ik ben veel in India geweest en veel jongens/mannen liepen inderdaad achter me aan (niet alleen in India trouwens, het gebeurt ook in andere landen), maar ik zie heus wel wanneer het iemand gaat om mijn geld of een visum. Ik en de meeste andere westerse vrouwen zijn heus niet achterlijk.

Ik heb een vriend in India, we vonden het allebei niet handig om verliefd te worden en hebben geprobeerd om het tegen te houden. Hij heeft me nooit om geld gevraagd en hij verwacht ook niet dat ik zijn visum voor Europa ga regelen. We zien elkaar weinig, maar mailen en bellen veel. Er is wel sprake van dat hij een keer naar Nederland gaat komen, maar het kost me enorm veel moeite om hem ervan te overtuigen dat ik zijn reis wil betalen. Hij wil mij absoluut niet het idee geven dat het hem om mijn geld gaat.

• kataraja

Tsja MariekeH, ik heb lange tijd in india verbleven en neig er toch naar om peter een beetje gelijk te geven, maar dan spreek ik uit ervaringen die ik dus zelf gezien heb. Natuurlijk heb je mensen die echt verliefd zijn op elkaar, maar vaak draait het toch om het geld!!! Maar wie ben ik omdat te veroordelen ik zit mijn volle buik achter mijn puter. Een van mijn beste vrienden was toen 40 jaar werd “verliefd” op een vrouw van 60 jaar, en woont nu in amsterdam,, zo kan ik er nog wel 5 noemen, allen heel trots dat ze hun familie in india kunnen onder houden, maar ook diep diep ongelukkig, want geloof me ze worden geplaagd als ze op vakantie komen naar india. In mamallapuram noemt men ze tankclaeners, ik zal niet uitwijden wat het betekent maar insiders zullen weten wat ik bedoel!!! Maar troost je met die domme kippen in india valt het wel mee, veel erger zijn die achterlijke haantjes die naar thailand komen, en plotseling in hun 2de jeugd terecht komen omdat ze opeens weer een “handsom man” zijn, sukkels. In de 7 jaar die ik hier nu ben heb heel veel gemengde koppels leren kennen, en bij 99,9 % is hun relatie gebaseerd op geld, no money no honey zeggen ze hier!!!

• Rob

Peter,

Ik ben niet dom en blind.

Die mannen en vrouwen gaan op prostitutievakantie, omdat dat daar veel goedkoper is dan in hun land van herkomst.

En door het grote verschil in huidskleur krijgt mooi of lelijk een andere dimensie.

In 9 van de 10 gevallen gaat het erom om weg te komen uit de ellende van het land van herkomst.

De vraag is: wie maakt er ge- of misbruik van wie?

Rob