Ook wij hebben ervaren dat je in aanraking kunt komen met drugsaanbod. Uiteraard in Goa zoals al aangegeven maar bijv. ook in Mysore waarbij de opdringerige verkoper zodra ze vernemen dat je uit Nederland komt zelfs vloeibare Hash aanbied om mee te nemen naar huis, deze zou dan in een flesje gaan met aan de buitenkant een etiket dat het chocola betrof. Hij wist zelfs te vermelden dat het legal was in Mysore. jaja ons antwoord was heel duidelijk in Nederland kun je in bijna elke stad hasj en wiet kopen dus waarom zouden wij het risico willen nemen om dit uit India mee te nemen? Maar eigenlijk begrijp ik de vraagstelling van de topic startser niet zo goed……mijdt je om deze reden ook bijv. Amsterdam? Nee zeggen en dochter goed voorlichten lijkt mij i.d.d. meer van toepassing dan India mijden vanwege drugsaanbod. Ze zal in haar verdere leven wel vaker met dit soort dingen in aanraking kunnen komen lijkt me. Als overlast heb ik het niet kunnen ervaren overigens, niet meer dan welke andere waar die aangeboden wordt althans!