overlast drugs?

• Sundri

Ik ben in Madurai geweest en al heeeeel vaak in Mahabalipuram, maar ook in die plaatsen ben ik never nooit actief benaderd met drugs.

• kataraja

Hoi sundri, ik heb ook niet geschreven dat je er in mammala actief mee benaderd word, maar dat wil niet zeggen dat het er niet is. Ik kan wel een stuk of 15 namen van mensen en lodges waar je kan kopen hier zetten, maar dat zou niet fair zijn ten opzichten van die mensen. Verder wil ik niet dat een welles nietes gevecht word tussen jou en mij, ik vind je veel te aardig.(tu)

• Sundri

Hallo Kataraja,

De vraag van Caro was juist of je actief benaderd wordt (c.q. lastig gevallen wordt over drugs) en dat is dus niet het geval. Dat je overal drugs kunt krijgen, als je dat wilt, lijkt me duidelijk. Net als in Nederland… Voor mij is dit geen welles nietes, maar gewoon ingaan op de vraag die Caro heeft gesteld (:P).

• kataraja

O.k. jij hebt gewonnen.:D

• florisb

Dochter in deze opvoeden lijkt mij handiger dan kop-in-het-zand-tactiek, o.a. omdat je tegenwoordig op het schoolplein ook drugs krijgt aangeboden; kan je beter leren te weten wat het is en nee zeggen..

En drugs krijg je op veel plekken aangeboden. Ligt ook beetje aan je neus. Mijn collega wordt op reis meer voor oplichting aangesproken, ik altijd om drugs. Maar het gaat te ver te stellen dat hij een crimineel hoofd heeft en ik er als drugsgebruiker uitzie:-p

geniet met mate;-)

• Rob

Sundri,

Overal op straat in India wordt je aangesproken met de vraag of je iets wilt blowen.

Dat overkomt alleen de mensen die voor het eerst naar India gaan en wat onzeker rondlopen.

Zelfde categorie vragen of je ook een schoolpen hebt of chocalat, et cetera.

Houdt vanzelf op als je vaker naar India gaat of ergens wat langer dan 1 of 2 dagen verblijft.

Rob

• Sundri

Wist je trouwens dat er in Kashmir overal wiet groeit als onkruid? De eerste keer dat ik dat zag, dacht ik dat ik me vergiste. Toen bloeide het niet, want dat was in het voorjaar. Later kwam ik een keer in de zomer, juni ofzo, en toen stond het wel in bloei. Dat was dus wiet, zonder enige twijfel en niet uit te roeien. Net zoiets als paardenbloemen hier, zal ik maar zeggen. Ik heb er nog ergens een foto van. Die zal ik wel een keer opzoeken en posten.

Ik vroeg de Kashmiri of druggebruikers c.q. drugstoeristen dat weten en of ze speciaal daarvoor naar Kashmir komen. Volgens hen komt dat wel voor, maar niet veel. Overigens is die wiet ook niet te vergelijken met de huidige Nederwiet.

Voor alle duidelijkheid, ik ben zelf geen gebruiker en ook nooit geweest. Als kind werd ik al kotsmisselijk van de frequente sigarettenrook van m'n ouders, waardoor onze huiskamer een rookhol was en ik achterin de auto regelmatig moest kotsen. Ik rook dus niet en drink ook geen alcohol, maar kwam in m'n jeugd wel vaak in de “drugs scene” (provadja).

Hier sta ik dan in Kashmir samen met een paar Kashmiri vrouwen in een “bos” met hennepplanten.

• Rob

Ineke,

“Wich country? What's your name? Smoke hasj?”

We horen het niet eens meer.

Rob

• Rob

Shirley,

“Wich country? What's your name? Smoke hasj?”

We horen het niet eens meer.

Rob

• Rob

Sundri,

Heel Himachal Pradesh staat ook vol met wietplanten.

Waarom denk je dat al die (ex)hippies naar Manali gaan?

En waar denk je dat al de namen van wiet/hasjsoorten vandaan komen?

Rob