overlast drugs?

• caro

Hoi allemaal,

Ik wil met mijn dochtertje graag naar India. We hebben al een aantal keer samen een verre reis gemaakt, oa naar Afrika en het Midden-Oosten. Nu vraag ik mij af of je India bv in Delhi en andere populaire plaatsen vaak drugs krijgt aangeboden? Ik zit daar -ook met het oog op mijn dochter- totaal niet op te wachten! Is het echt zo dat men op elke straathoek verboden middelen gebruikt/aanbiedt/ruikt, of is dit alleen in de echte backpackers etablissementen?

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Hartelijke groet,

Caro

• Shirley

Ik maak het in India niet veel mee. Wel in de wijk Thamel in Kathmandu. Daar lijkt het elk jaar erger te worden. Gewoon negeren.

• Sundri

Ondertussen ben ik al talloze keren in India geweest. Nog nooit heb ik meegemaakt dat drugs zomaar worden aangeboden.

• samui123

xxxx

• Ineke M

Ik ook niet. Niet in Delhi en niet in Pushkar. Het is er vast wel, maar als je hetzelf niet op zoekt heb je er geen last van.

Ineke

• Khan

Geen ervaring mee. In tegenstelling tot Amsterdam in de zone rond CS en Dam, en te Lissabon.

• Rob

In Main Bazaar kun je die vraag wel krijgen.

Zo vaak dat je het niet eens meer hoort.

Onder de “brug” tussen Main Bazaar en Arakashan road zitten ze ook vaak te chinezen.

In Jaisalmer is een shop met Bang Lassi.

Rob

• Sundri

Rob, daarin heb je ongetwijfeld gelijk, maar ik heb daar ook al heel vaak rondgelopen (in Pahar Ganj, Delhi; Rob, dat vergat je nog te vermelden). Ik ben ook daar nooit actief benaderd voor drugs.

• kataraja

Varanasi was het ergste, maar paraganj en suddersteet was het ook behoorlijk. Ook in mijn geliefde mammalapuram kan je ongeveer op elke hoek van de straat wiet kopen, en wat ik van mensen hoor die vaak naar goa gaan is het daar het zelfde, zal er wel bij horen. Maar ik heb het nooit als storend ervaren. Komt mischien omdat ik ook wel van een pafke hou.B)-B)-B)-B)-

• sander

In udaipur en madurai is het wel aan de orde. daar gebeurde het mij dagelijks! Enkele riksja rijders die van alles aanbieden. verder geen problemen gehad.