p.rospere schreef:
>
> Theo het is de india pagina, er mogen rustig nog een paar
> swastika's op het pakje, hahaha
Nu zie je hoe verdraagzaam hindoes zijn. Hun symbolen worden misbruikt en vertrapt (en dan nog om gelachen), maar geen geweldadige acties.
Je zou het christelijke kruis of een plaatje van de profeet moeten nemen.
Dan staat de hele wereld in brand.
Oeps, ja.
Maar om nou te zeggen de meeste hindoes hem een toffe peer vinden… Lichtelijk overdreven.
Er zijn er bij,die Adolf verheerlijken, dat valt zeer zeker niet te ontkennen.
Wel leuk hoor die opmerking van swastika's erbij. Maar ja dat is voor de NL-ders weer not done. Beetje zielig dat wel.
Ps.,
K, Overingens het kruis ergens bij gebruiken is voor 98% van ‘de christen’ geen probleem hoor. Een stel Amerikaanse Evangelicals nog wel. :D
Paul, je hebt natuurlijk gelijk dat er veel moslim fundamentalisten zijn!!! Maar naar mijn bescheiden mening is dit alles terug te voeren naar een oorzaak….. de staat israel, en onze(lees westerse wereld) onvoorwaardelijke steun aan dit verwerpelijke staatje. Ik heb een hele tijd in india gewoont , en nu al weer ettelijke jaren in thailand als je ziet hoe dit volk zich hier en in india gedraagd , dan kan je wel voorstellen hoe zij de palestijnen behandelen!!! Ik zeg niet plat gooien die handel zoals die domme zwetsers uit de moslim hoek, maar wel niet meer onze onvoorwaardelijke steun. Ik woon nou al meer dan 4 jaar tussen de moslims (zuid thailand), en ik prefereer hen 10 keer boven de thai boedhist. ik schrijf duidelijk thai boedhist, niet dat jullie denken dat ik alle boedhisten over een kam scheer.
O.k brand maar los
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?