Hoi Rita,
Je wilt in juli gaan, maar wanneer is de schoolvakantie, dus wanneer wil jij reizen?
Ineke
> 9.7 < 9.8 589,00 euro
Amsterdam - Delhi
Tuesday 09 July 2013
AY842
AMS
11:55 HEL
15:15
AY021
HEL
20:10 DEL
05:25
(Wed)
Total duration: 14h 00min
Delhi - Amsterdam
Friday 09 August 2013
AY022
DEL
10:30 HEL
15:20
AY845
HEL
16:15 AMS
17:45
Total duration: 10h 45min
USE POINTS
Do you also want to use Finnair Plus points for your payment? You can use the slider to select the amount of points and cash to pay for your journey.
Login
Help Price
Price Taxes, fees & carrier-imposed charges Help Service fee Per person Nbr Total
Adult
185.00 399.11 5.00 589.11 x1 589.11 EUR
TOTAL PRICE
589.11 EUR
Thanks mannen voor jullie inbreng! Ik zie dat we even over de data's thuis moeten gaan praten. Feit dat we bv jouw optie niet gezien hebben KeesS is dat we 9 juli eigenlijk al uiterste/uiterste datum hebben heen en 9 aug eigenlijk nog niet als optie terug hebebn gebruikt omdat de 11e pas suikerfeest is en mijn amn dan zeker in India wil zijn. Maar ms moeten we daar toch maar wat mee gana schuiven, aangezien het wel behoorlijk scheelt qua prijs. Hij zal moeten gana kiezen denk ik tussen een duurder ticket en bepaalde dagen perse in India willen zijn/ blijven of een goedkoper ticket en dan bepaalde dagen toch helaas alweer in nld moeten zijn :-). Ik waardeer jullie feedback en meedenken!
Rob's argument is op zich wel steekhoudend…. Wij hebben zelf ook zoiets van als je daar de hele ramadan bent is t ene beetje sneu om net voor t suikerfeest weg te gaan. Aan de andere kant; als wij hier de hele ramadan zonder man/papa zitten is t ook wel fijn dat hij t laatste stukje bij ons is :-). Mijn man moet nu voor zichzelf uitmaken wat hij wil. OF goedkope ticket en niet met suikerfeest daar OF toch een iets duurder ticket en de periode kunnen gaan die hij wilde… Zijn hersens kraken :-)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?