vliegtickets....korte tussenstop

• rita

We zijn aan het kijken voor een ticket voor deze zomer voor mijn man ri India, maar ze zijn alllemaal met zo'n lange overstap op de heenreis. Reisduur van 26-32 uur geen uitzondering lijkt wel. Terug lijkt meestal wel goed te gaan, reisduur van zo'n 11-14 uur… Wie heeft recent een ticket geboekt met een redelijke overstap ertussen, geen overstap dus van 15 uur of meer, maar gewoon 3-4 uurtjes ofzo? Zoja, via welk bureau/ site?

• socra

Hallo rita,

kijk op de site ; www.chase.nl

• Ramrod

Vanuit Brussel en Amsterdam gaan rechtstreekse vluchten , op CHase.nl kan je aangeven hoe je wil vliegen , rechtstreeks , 1x,of 2xoverstappen .

• Sjana

Hallo Rita,

ongeveer 3 weken geleden geboekt. Retourtje Delhi voor 530 euro. We vliegen via Helsinki met Finnair en hebben daar een tussenstop van een uur of 4. Reistijd ongeveer 17 uur volgens mij.

Gewoon via Tix.nl

Groeten Sjana

• yvonneveer23@hotmail.com

Wij ook zo'n 3 weken geleden geboekt voor juli. Met Swiss Air vanaf Amsterdam. Heen heel korte tussenstop van anderhalf uur.

Terug meen ik zo'n uurtje of 3 half. 560 euro betaald ongeveer.

Het viel me toen ook op, dat veel vluchten lange tussenstops hadden, maar met wat proberen, rolde deze eruit.

Succes, Yvonne

• ton

We hebben het laatste jaar een paar keer gevlogen met Qatar. Zij hebben vaak en superkorte overstap, maar pas daarmee op. Het vliegveld van Doha wordt gebouwd/verbouwd en je hebt veel tijd nodig voor vervoer van terminal naar terminal per bus. Qatar geeft op de eigen website vluchten met een overstaptijd van een uur (en dus haalbaar volgens Qatar). Onze ervaring is dat dit niet haalbaar, je mist je vlucht en je wordt omgeboekt naar een andere vlucht, vaak uren later.

• KeesS

Het is veel zoeken en schuiven met data maar bijvoorbeeld Finn Air heeft toch aardige tickets voor/vanaf 540 euro in juli met een redelijke overstaptijd. Govolo.nl heeft soms aardige aanbiedingen.

• Ineke M

Heb nu niet gekeken, maar Turkish Airlines had ook altijd goede verbindingen, goede prijzen en goede service.

Ineke

• erik

Die is nu aardig aan de prijs, dik 800 euro. Etihad, 650 euro, heeft ook een goede verbinding. (13 uur ongeveer)

• rita

Thanks allemaal voor de tips…

We blijven gewoon zoeken…vaak komt er dan idd uiteindelijk wel wat uitrollen. Helaas hebben we niet een dikke beurs, dus minimaal 1 overstap (=lokale vlucht in India=2 transfers) is nodig qua financieen. (vandaar dat helaas mn man ook dit jaar weer alleen gaat om iig zijn fam te bezoeken en wij thuis blijven). Met jullie tips gaat het vast weer wel lukken!