vracht per container

• Matthijs

Hallo.

Ja. nu zwijgt onbenul Rob in alle talen ! Geen eigen mening, alleen de ander beledigen, wel, dat kan een ieder, Rob is een zielige en gefustreerde onbenul, gooi zijn post maar in de kliko.

Oh nee, Peter de Ruiter is zijn maatje in het……

Goed weekend,

Matthijs

• Ineke M

Matthijs, ben je een beetje gefrustreerd????

• Ramrod

Gefrustreerd of niet , hij heeft wel gelijk .

• Ineke M

Laten we dan in ieder geval tot de conclusie komen dat er voor- en tegenstanders zijn van de stijl van Rob, dat degenen die het wel waarderen toevallig (?) vooral vrouwen zijn (o.a. Shirley, Sundri en ik) en dat de tegenstanders wel erg veel tijd aan Rob besteden…..?????

In ieder geval zou ik het prettiger vinden als dat nu eens een keertje op kan houden; al die gekwetste ego's die dan de bal bij Rob neerleggen. Ik krijg het hier nu al jaren mee en vind het net zo vervelend als de tegenstanders van Rob zijn stukjes vinden.

Dus; laat iedereen zich zelf zijn en besteed niet zoveel (negatieve) tijd meer aan elkaar

Ineke

• Ramrod

Je hebt helemaal gelijk , maar dan zal Rob toch ook zijn manier van reageren , zeker tegen mensen die hier voor het eerst of erg weinig komen, moeten veranderen ,hij jaagt mensen met zijn (persoonlijk op de man/vrouw)manier van reageren weg .

Kijk nog even naar zijn 1e antwoord in dit onderwerp , dat is toch niet een normale manier van reageren op een voor de starter belangrijke vraag .En zo zijn er tal van voorbeelden .

Als hij normaal reageert zullen andere echt niet meer op hem reageren .

• Ineke M

…Maar vind je niet dat Rpb een punt heeft…. 18 jaar truien breien…… verdiep je daar eens in, wat dat inhoudt.

Doet me bijna denken aan de missie…..25 zilverpapier inzamelen voor onze arme zwartjes…..

Om na 18 jaar (!), dan met deze vraag te komen……. Dit heeft niets te maken met echte hulp

Misschien niet erg lief voor degene die de vraag stelt en confronterend, maar onterecht…..nee…mi niet.

Ineke

• Ineke M

Staat niet bij dat ze al 18 jaar truien breien zie ik, maar goed in die 18 jaar India had deze vraag allang gesteld kunnen worden bij een koeriersbedrijf

Nog beter; de truien in India te kopen. Goedkoper dan de wol in Nederland en je steunt ook nog eens de locale economie

Ineke

• kataraja

Rob, en ik vliegen elkaar al jaren in de haren, niets nieuws onder de zon. Het gaat mij echter te ver om hem stuk onbenul of botte hond te noemen.

Laten wij doorgaan met de orde van de dag.

Rob, ik hoop dat je niet wegblijft hier.

Groet kataraja,

• Ineke M

Zou erg saai worden zonder Rob!!

• T.o.m.

En waarom zou het saai worden zonder rob. ?

Omdat er niet veel te doen is hier? Ja dat kan kloppen want nieuwelingen worden zo snel afgezeken dat ze wel wegblijven.

Of vind je het juist leuk dat rob mensen afzeikt, dat lees je graag?