vracht per container

• KeesS

Dit vond ik na even websurfen, het zijn slechts grove indicaties!

Indicatie tarieven

Tarieven zijn gewoonlijk ca 30 dagen geldig.

Vandaar dat wij voor de geselecteerde bestemmingen een indicatie geven.

Dit is haven/haven! Gaarne rekening houden met de volgende kosten:

- Wegtransport in Nederland, op postcode: ca € 300.00 - 700.00.

- Haven/terminalkosten bestemming: ca € 250.00.

- Inklaringskosten op bestemming: ca € 200.00.

- Wegvervoer naar het eindadres is afhankelijk van de afstand.

- Verzekering: 2% over de waarde (min. € 2500.00) + € 12.50 administratiekosten.

Zeevracht » Container tarieven

Stap 4 » prijsopgaaf

Prijsopgaaf voor zeevracht container naar CHENNAI.

20ft container: € 1.170,00

40ft container: € 1.590,00

Dit is het bedrag tot de haven van bestemming.Opmerkingen: indication only, check actual prices ca 2 month prior to departure

Buiten dit blijf ik van mening dat hulp aan mensen een groot goed is, maar wel ter plekke geregeld moet worden. Daar aanschaffen, daar laten maken en ga maar door. Dan hebben er meer mensen voordeel van. Zoals recent een hele scheepslanding wc potten naar Ghana is verscheept dan mis je echt de werkelijkheid.

• Rob

Ineke,

Lees ik het goed, vind je mijn reactie kwetsend?

Of bedoel je dat in zijn algemeenheid?

Rob

• herna

@Ineke,Rob en scherp zien? Dat gaat niet samen!

• Ineke M

Hoi Rob,

Eigenlijk geen van beide. Ik heb vaak een sterke mening en sta er dan niet bij stil dat de ander, die het vaak goed bedoelt, mij daarin niet kan volgen. Dan kan het voor de ander kwetsend overkomen.

Ik ben er nog niet over uit of je om die reden milder moet zijn. Aan de ene kant vind ik dat niet, want het gevoel gekwetst te zijn zit binnenin die persoon en komt niet van buiten, dus niet van mij, Kees, jou of wie dan ook (kun je het nog volgen?).

Andere kant is wel dat het vaak verloren moeite is….het komt toch niet binnen. Moet je dan wel reageren?

Nou ja, tel daar dan bij op dat ik nog niemand heb ontmoet die het goed bedoelde niet stiekem voor zichzelf deed en ik neig naar het eerste (dus niet milder zijn).

Maar een echt antwoord op jouw vraag; ik denk dat er vast mensen gekwetst zijn door onze reacties (hoeft Margriet niet te zijn), maar ben ervan overtuigd dat niemand een reactie geeft om te kwetsen. Ik vind de intentie belangrijker dan de uitwerking.

Ineke

• Ramrod

Rob is een ongemanierde botte hond , die je niet te serieus moet nemen , hoop niet dat de topic starter zich door deze idiote manier van reageren laat beïnvloeden .

• VideJo

Waar ging dit draadje ook alweer over?

Stop met de strijd!

• Rob

Tsja Kees,

Volgens mij moet je dat van die container niet zo letterlijk nemen.

Zoals ik het begrijp zoekt Margriet een goedkope verzending per schip of zoiets, voor wat zelfgebreide truien.

Ik kan mij niet goed voorstellen dat zij na wat vrijwilligerswerk in dat weeshuis de rest van het jaar hier in Nederland zit te breien.

Of is ze lid van een vereniging die truien breidt voor het goede doel?

Zelf breinaalden en knotten wol en katoen naar India sturen vind ik ook geen goede optie.

Dat moet allemaal eerst per container geimporteerd worden.

Jij krijgt van mij ook een poedelprijs voor het meest onbenullige antwoord.

Rob

• Ineke M

en waar bestaat de poedelprijs uit?????

Ineke

• MariekeH

Een container breinaalden natuurlijk!

• Rob

Marieke,

Fout antwoord.

Rob