vracht per container

• Rob

Ineke,

De poedelprijs is: een eigen gebreide trui door Rob himself.

De winnaar kan uit drie variaties kiezen:

1. Kleur aubergine, averecht gebreid met de wijde mouwen en onderstuk 10 cm recht gebreid, open hals

2. Kleur gevarieerd met oranje bruine tinten, averecht gebreid met om de 10 cm recht gebreide rimpeltjes, open hals met sierlijk kwastje

3. Kleur leuk gecombineerd: achterzijde donker paars, donker groene mouwen, voorkant deze twee kleuren speels gevarieerd met een okerachtige tint, voorzien van een ingebreide sjaal van ruim 50 cm

Rob

• KeesS

Ha Rob, bedankt voor de poedelprijs, ik ben er blij mee. Nogmaals dank. Erg leuk!! Maar vanwege het feit dat je drie poedelprijzen weggeeft, die je waarschijnlijk zelf ergens voor hebt gekregen, waarschijnlijk alle drie in 1 keer, benoem ik jouw tot de grootste poedel die er hier rond loopt. Misschien heb je hier nog wat aan: http://poedel.startpagina.nl.

Er is ook een prikbord. Het liefst had ik een afbeelding van een roze poedel bijgesloten maar dat lukte niet.

• kataraja

Kees, waarom een roze poedel, je bent mij even kwijt.

Groet Kat

• roubos1

Lieve mensen jullie hebben me reusachtig geholpen over hoe ik wat kindertruien naar het weeshuis kan verschepen op een goedkope manier ipv dit pakket mee te slepen heel India door. Ik weet nu hoe sommige mensen hun tijd doorbrengen. Mijn advies GA IETS NUTTIGS DOEN ipv mensen af te katten. Discussie gesloten, ik wil hier niet eens meer op kijken. Vriendelijke Margriet en bedankt

• Ramrod

Hoop niet dat je het hele India forum bedoeld maar alleen die randdebiel van een Rob , hij is een slecht voorbeeld van de gemiddelde bezoeker en reaguurders hier , Rob is geestelijk niet helemaal goed , zo lang hij zijn medicatie maar gebruikt gaat het wel maar zie hoe hij reageert als hij de medicatie niet in neemt , ik denk dat de instelling waar in hij verblijft een niet al te scherp toezicht heeft op in name van de medicijnen , dat is jammer voor de bezoekers hier maar natuurlijk ook voor hem zelf .

• Rob

Ramrod,

Volgens mij ben ik de enige die serieus op de vraag van Margriet ingegaan is.

Mijn reactie was niet wat zij verwachtte, dat begrijp ik ook wel.

In een latere reactie heb ik haar vraag verduidelijkt, zoals je weet doe ik graag aan vraagverheldering.

Dat ik zelf niet weet wat de goedkoopste manier is om pakketjes naar India te verzenden moet je mij niet kwalijk nemen.

Niemand weet dat blijkbaar op dit prikbord.

Dat ik verder op een flauwekul manier op anderen reageer is mijn stijl, heb ik wel lol in.

Rob

• Rob

Margriet,

Op dit prikbord komt er regelmatig een discussie voor over de zin en onzin van vrijwilligerswerk in India, spullen meenemen naar India, et cetera.

Niemand op dit prikbord heeft de waarheid in pacht, maar 18 jaar lang door blijven breien voor het zogenaamde goede doel vind ik vrij kortzichtig.

Ga iets nuttigers doen, denk ik dan.

Rob

• Ramrod

> In een latere reactie heb ik haar vraag verduidelijkt, zoals je weet doe ik graag aan vraag verheldering.

Dat is dus 1 van je afwijkingen , jij moet je zelf altijd verhelderen omdat je van die achterlijke antwoorden geeft , probeer eens de eerste keer als ergens op reageert een normaal antwoord te geven ,scheelt een hoop irritaties hier op het forum .

>Dat ik verder op een flauwekul manier op anderen reageer is mijn stijl.

Dat is geen stijl ,dat heet een afwijking ,dat weet je zelf ook wel dat hebben je therapeuten ook al een paar keer tegen je verteld .

> heb ik wel lol in.

Dan ben je de enigste hier .

Slik je medicijnen nu maar weer , dan is er nog hoop voor je .

• KeesS

Hoi Kataraja, kijk ik zal het uitleggen. Er wordt een vraag gesteld hier en Rob ( de RP) meent dat hij het recht heeft om mensen af te katten en op zijn plek te zetten. Met het uitdelen van de poedelprijzen, waarvan hij het recht vandaan haalt is mij een raadsel, heeft hij te kennen gegeven zich een aanmatigend oordeel weer te kunnen geven over iemand die wat vraagt op dit prikbord. Soms zijn er vragen waarvan ik denk kan dat niet anders, of bijvoorbeeld op welke manier geef je hulp in/aan India. En een poedelprijs, waarvoor ik Rob nog steeds dankbaar ben, roept bij mij de gedachten op van een poedel. Vandaar de verwijzing naar de poedelstartpagina. Maar ja dat zijn alleen maar zwarte, grijze etc gekleurder poedels. En ik kreeg bij Rob de gedachten binnen van een roze poedel. Zoek even op internet en je vindt ze. En de initialen kloppen ook nog: RP"rozepoedel.

Dus in het vervolg noem ik Rob onze Roze Poedel. Oftewel RP.

• Matthijs

Hallo.

Rob is gewoon een onbenul die al jaren en jaren dit forum loopt te verkloten, wat een stuk verdriet etc.

Oh nee, nu komt de harde kern van zijn club wel weer in beweging!!!

Rob, ga zelf eens wat nuttigs doen in je leven en move on!!

Groet,

Matthijs