Varanasi

• kees m

Voor dat lekkere koude biertje IN VARANASI heb ik toch

nog wel wat moeite moeten

En ze wilden me daar ook nog n oortje Aan………..

dus ga lekker ergens anders heen , dan naar die gore stad

klein adviesje van kees m

gries kees m

p.s. mocht je toch gaan !!! ik heb jullie gewaarschuwd

fijne reis Driek en Kweb

• kataraja

Kees, ik vind je crusade tegen Varanasi een beetje bizar aan het worden. 99% Van alle mensen die ik ken en Varanasi bezocht hebben vinden het een geweldige plek. Misschien ligt het wel aan jou dat je zo'n hekel hebt aan Varanasi. En dit dus ga lekker ergens anders heen , dan naar die gore stad getuigd van een zeer grote minachting van de Hindoestaanse cultuur, Varanasi is een van de grootste heilige plekken voor de hindoes, en jij noemt het een gore stad. Lourdes ook een gore stad? Mekka ook een gore stad??

• Ramrod

Wat een domme en kort door de bocht opmerking , dat Varanasi een gore stad is heeft niet met de Hindu cultuur te maken , ik vond het ook een gore stad en de meeste gore plek waar ik in India geweest ben maar wel “blij” dat ik er geweest ben , het is gewoon bizar daar , 1 keer gezien is meer dan voldoende voor mij , ik zou het ook zeker aanraden je moet het toch gezien hebben .

• Rob

Kataraja,

Wat bedoel je met geen toegevoegde waarde?

En hoe het met Sundri gaat moet je haar zelf vragen.

Rob

• kees m

Kataraja,

Kijk in van dale en/of andere woordenboeken en bij

het woord goor hoort:grauwvuil,onsmakelijk,smerig,vuil,slijk,modder en drek

Dit is wat ik daarmee bedoel en wij respecteren echt wel andere culturen hoor, zelfs

de islam , hoewel dat vaak zeer moeilijk is

Dit is ook mijn laatste opmerking over Varanasi,zal er nooooiiiiit meer iets over schrijven,

behalve dat ik er ook noooiiiit meer zal komen

Ramrod, bedankt voor de steun , sommige mensen zijn inderdaad kort door de bocht

en vlug op hun …………….getrapt

gries kees m (we gaan in nov weer , hoor voor 5 mnd)

maar niet naar V…………. ha,ha