Eerste keer naar India

• Traveltjes

Hoi hoi Katajara

Wat je al aangeeft in de verschillen tussen India en Thailand, dat geloof ik direct. Ik bedoelde meer dat wij zelf dat na 4 rondreizen in Azie het wel aandurven met zn tweetjes naar India te gaan, en dan meer dat WIJ het zelf wel aankunnen dat daar allemaal te aanschouwen.

Als je voor de eerste keer aan een zelfstandig georganiseerde rondreis begint op je 50e, haha, dan is het effe bekijken of dit echt is wat je wil.

En we zijn verkocht, vinden het heerlijk rond te reizen en Azie vinden we geweldig. Afgelopen winter was Vietnam ook al niet te vergelijken met Thailand, en dat maakt het nu net super leuk om de verschillende landen te bezoeken. Na veel gelezen en ons enigzins verdiept te hebben over India, lijkt het ons echt iets wat we een keer willen gaan aanschouwen, nieuwsgierig naar dat alles. We gaan er niet naar toe om Thaise vergelijkingen te zoeken, maar juist gewoon India op ons in laten werken, en als een levenservaring weer mee naar huis te sjouwen.

De vergelijking was gewoon even alleen op de trein gericht, om ons te kunnen overtuigen dit gewoon nog eens te doen.

Maar bedankt voor je berichtje, fijn de ervaringen te kunnen lezen, en dan er mee te doen wat bij ons het beste past. Dank je!

Groetjesssssssssssss

• natasja

Hoi,

Ik als hollandse boerin heb ook 4 weken in india rond gezworven en vond het fantastisch. zou zo weer gaan! en echt wel dat je mooie stranden hebt in india. check andaman islands ik ben er geweest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

gr natasja

• Cees

Noemen jullie dit vakantie???

• Traveltjes

Tis zo wie zo geen vakantie, maar een rondreis door een amazing groot land! En daar moeten we nog een keuze in gaan maken.

• Cees

Datsnap ik, maar het schema lijkt me wel erg “zwaar”, zelfs voor een rondreis. Je zal toch ergens een keer moeten bijtanken anders kom je kapot weer thuis.

• Jan Kunst

Hoi.

Wij zullen in augustus 2012 4 weken India gaan doen.

Vanuit Delhi (na een paar dagen) willen we naaar Varanasi en vervolgens de gouden driehoek

Vervolgens maar eens zien om op de mooie stranden van GOA? te komen en uiteindelijk weer terug van Delhi naar Amsterdam.

We hebben een reisburootje in Delhi nodig waar we bv het 1 en ander kunnen laten uitstippelen. Oa. een chauffeur.

Ik ;lees de naam Agnes - wie is dat dan en hoe vinden we haar en haar reisburootje?

Groet Sybeline en Jan

• Traveltjes

Ik heb ook nog een adresje, Diana Tours en Travels. Heb al l

informatieve emails van gekregen. Een Nederlandse vrouw, die samen met haar Indiaase man een reisbureautje heeft. Is het proberen waard, toch? www.dttindia.com, website is nog in aanbouw, maar alle vragen kun je gewoon aan hun stellen.

Groetjes Driek en Kwep

• Rob

Jan,

Zowel Agnes van Gajraj Tours als Harrietthe van Diana Travels zijn prima vrouwen.

Met beide heb ik al jaren af en toe e-mail contact voor heen en weer verwijzing.

Rob

India Individueel

• Theo

natasja Schreef:

——————————————————-

> . check andaman islands ik ben er

> geweest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

>

> gr natasja

Jaloers.:D

• Inge

Agnes werkt bij Gajraj travel. Zit in Delhi.