Profetie

• Reficulus

Gegroet,

Uit het Heilige Zalon wensen wij u een goed 2012 en dient nimmer Den Betweter alhier en daar op dit aardse forum.

Oh Sundri, Reciprocus is een profeet van nul en geen inhoud, oh verstaat : twee is geen vijf !

VideJo, kwadrateren is niet maal x maar maal vijf of y, verstaat Zijn woorden en kom tot inkeer.

Broeder Johannes, geprezen zij Uw duik, geniet van uw drank, doen Wij ook!

Met gewijde groet,

Reficulus, dienaar van HEM !!!

• johan1

Reficulus, de wende van het jaar is hier erg nat geweest ik weet niet of Kwadratus daar iets mee te maken heeft gehad. Ik wilde een duik maar kreeg een douche (een warme) zie onderstaande link en natuurlijk alle goeds in 2012

http://www.thehindu.com/news/cities/Thiruvananthapuram/article2763270.ece

• KeesS

Oh Reficulus, heb ik de ene oliebol op komt de andere. Want één is geen twee, en kom tot uwezelve, hier of ergens anders. Blij dat u ons als prikkers zo dient met uw weize uitspraken, dat u uw nederige en onderdanige rol zo goed aanvoelt. Het zwarte gat is voor u nabij, 6 x 6 = 48 - 12.

• Rob

Kees,

“Weize uitspraken”, zijn die nu van oorsprong Gelders of Grunns?

En waar komt de oliebol oorspronkelijk vandaan.

Dat ga ik mij dan weer afvragen.

Vanmiddag stond ik in het bushokje in Zuidlaren te wachten op een bus.

Een wat oudere dame kwam aanlopen en ging zitten.

Ze zag er een beetje Tibetaans uit in haar kleding.

Vrij veel wol en heel kleurig allemaal.

Gespreksstof genoeg dus.

Aan haar heb ik een traumatische anekdote verteld.

Over mijn zelf gebreide Marokkaanse muts van wit/lila wollen knotten.

Die was na jaren behoorlijk vies geworden.

Heb ik in de kookwas gedaan.

Ze voelde mij gelijk aan.

Rob

• Reficulus

Gegroet broeder Johannes,

Een goed 2012 gewenst! Neen, Kwadratus heeft neit van doen met uw duik, niet hier en daar. Doch leest het gebabbel wederom van de Betweter omtrent zijn muts, oh, twee is geen vijf!!

Kees is ons niet geheel bekend of onbekend, vijf is immers geen twee, spreekt tot het forum der nietigheid in klare taal, oh weize, 48-12=y+x-2+5.

Ontvangt een hartelijke groet uit Zalon,

Reficulus, Ziener.

• Rob

Moi Reficulus,

Zoals je merkt inspireer je een aantal vaste prikkers tot het gebruikmaken van een bepaalde vorm van taalgebruik.

Leuk om te lezen allemaal.

Rob

• Rob

Oh jee,

Mijn kippendingetjes, (geen vleugeltjes, ook geen pootjes) branden bijna aan bij al dit geleuter.

Robje, waarom reageer je hier eigenlijk op?

Rob

• KeesS

Rob geheel zeker over weize ben ik niet, het zou Gelders kunnen zijn. Tja waar die oliebol nu vandaan komt weet ik ook niet, ik heb wel eens iets over de Germanen gehoord, of er toen ook al een nationale oliebollentest had?. In Vlaanderen noemen ze hem geloof ik de smoutebol. Heb je de kippedingetjes nog kunnen redden?

• VideJo

Omdat je haast hebt. Ze moeten voor 21 december gaar zijn, die kippedingetjes.

• johan1

Waar kan ik Zalon vinden lijkt me een leuke plaats om naar toe te gaan??