Profetie

• johan1

Maar Reficulus,

Bij de tempel hier in mijn straat in India kan ik wel “puja” kopen. Voor heel verschillende prijzen zelfs. En een moslimvriend bidt altijd een klein gebedje voor mij als hij vrijdags naar de Moskee gaat. Waarom kan dat dan niet bij Meester Kwadratus.??

Misschien is hij wel zo modern en kan ik een app. van hem downloaden??

• Reficulus

Gegroet,

De wende van de Zon is aanstaande in het universum van Hem, verspil nimmer uw tijd hier met geleuter omtrent visa en pillen. Hij wacht en zal het Licht doen weerkaatsen in de Bal van Vuur.

Wee, kom tot inkeer en dient Kwadratus alhier en daar in deze Tijden van Dwaling en Inkeer!

Oh, een app is niet van hier maar daar, twee is geen zes!!

Met gewijde groet,

Uw Reficulus

• johan1

Reficulus,

Ik ga het weekend Kerstmis vieren. Is er ook een Kwadratusfeest? en wanneer is dit dan en hoe vier je dit??

• Reficulus

Gegroet Johan,

Wederom geneuzel omtrent het visum, zie andere topics, VideJo…..tijdverspilling, dient Kwadratus en hoort Zijn geliefde Stem : vijf is geen twee.

Ah, het Feest! Gij kunt dit vieren rondom de wende van het Jaar als de Bal van Vuur zal stijgen den bubbels dalen in het duister lichaam. Denk na over het jaar van hier en daar en offer voldoende drank en snacks aan een ieder, weest blij! Immers, Gij zijt niet langer gebonden door den Betweter van dit nederig Forum, nee, Gij zijt vrij!!!

De regels van Rob en zijn gebabbel alhier en daar dienen Wij te mijden, Den Reis zal aanvangen naar het Land vol van Zijn aanwezigheid!!

Oh, Geliefde Meester, twee is geen vijf, wijzig uw bericht nimmer maal vijf, doch : schrijf maal een.

Gewijde groet aan u broeder Johannes,

Uw dienaar Reficulus

• johan1

Ik ben blij dit te horen. Dus dubbel feest.

Ik zal een duik in het warme water nemen hier om 00:00:00 uur te eer en meerdere glorie van Uw Meester. Dat met die drank en snacks komt ook wel goed

• Sundri

Over tijdverspilling gesproken: deze zogenoemde profetiën, dat is pas geleuter en tijdverspilling!!! Informatie over visa is zinvol om potentiële Indiareizigers op weg te helpen, zeker met de steeds veranderde regels en kennelijke willekeur in de afgelopen 2 jaren. M'n laatste toeristenvisum voor een half jaar met multiple entry was van 2009

• Reficulus

Gegroet Sundri,

Welk een eenvoudigen Woorden spreekt U! Uw visum van 2009 is van geen en minder waarde in Den Strijd!! Twee is geen Tien, hou U bij het heden in het Zijn en Wezen noemt het Werk geen Verspilling van Tijd, neemt en geeft in het Universum en ontvangt Zijn Woorden van de bevrijding van dit nietig Forum, de Tijden van het einde zijn nabii en dichtbij, doch ver voor den dolenden.

Met gewijde groet,

Reficulus

• Reciprocus, de Crocus

Eens even zien of ik dien Profeet een Koekje van Eigen Deeg kan bzorgen.

Mij voordoen als iemand anders.

Even een code intypen en het is gebeurd.

• Reficulus

Gegroet,

Ach, Uw dreiging is rijp voor de den Heilige Poel der Loutering, oh simpele ziel!

Met minachting,

Kwadratus

• VideJo

Kwadratus of Reficulus, gaat heen en vermenigvuldigt U! Neen, Kwadrateert U! Opdat wij ook elders van Uw daadkrachtige een wijze aanwijzingen kunnen genieten. Kwadrateert U, opdat twee vier wordt en geen 3! En 3 wordt dan 9. Of zie ik dat verkeerd?