Profetie

• Reficulus

Oh,

Ziet dit aardse forum ondergaan aan zinloze topics, wij manen den betweter zijner leven te beteren en steunen den strijd tegen geleuter alhier en daar.

Hoort, den Stem van Kwadratus in deze : zijn is geen een of twee! Het gezever omtrent een reis door het Zuiden is van geen geestelijk nut, vraagt Uw meester in deze om advies en steun de strijd tegen den Heerser van dit forum.

Met vreedzame groet,

Uw Profeet

• johan1

Kwadratus, kun je een fotootje van jezelf prijsgeven. Lijkt me leuk voor boven mijn bed. Dan kan ik eindelijk Sai Baba eens wegdoen.

• Reficulus

Gegroet,

Het is niet geoorloofd Kwadratus af te beelden, oh nee, doch laten wij geen tijd verliezen in de Strijd tegen de Heerser van het forum.

Waakt en dient het doel der tijden in een of twee overwegingen, hoort en verstaat den Stem uit Zalon.

Verspil uw tijd hier niet met gezever omtrent tickets en pillen, gaat op den Reis, jaja, twee is geen drie in het vuur.

Gewijde groet,

Uw Reficulus, dienaar.

• johan1

mag ik dan een fotootje van Reficulus of is dit ook niet toegestaan. Daarbij moeten we informatiebronnen koesteren in plaats van te bestrijden.“ Kennis is macht.”

• Reficulus

Gegroet,

Wij dienen afbeeldingen te vermijden en slechts de Stem te horen uit Zalon, weet en verstaat de Boodschap omtrent kennis welke macht is, doch is macht dan ook kennis? Wij vragen u om om steun in Den Strijd tegen de volgers van het niets alhier.

Dient Kwadratus !! Twee is drie in het Vuur der ballingschap en vier zeker geen drie!!

Met gewijde groet, uw dienaar

Reficulus

• VideJo

Zijt gij een broeder van Bahapromptus? Ook hij is namelijk in staat om het Grote Onheil over ons af te roepen!

• johan1

Waar kan ik een goeie puja krijgen (of kopen) ?

• Reficulus

Gegroet,

Bahopromptus is onze Meester in den Strijd tegen den heerser van dit aardse forum, Gij moogt weten dat Rob hier sinds jaren het beter weet, kortom een betweter die gelouterd zal dienen te worden in den Poel van Herstel, oh verstaat toch en verneemt den Woorden van Kwadratus : vijf is geen twee in de Poel van Zwavel!

Uw puja dient Gij niet te kopen, nee, dient Kwadratus en verstaat Den Woorden van Hem:drie is geen vier, vijf is geen twee!

Uw forum staat vol met gezwam en ook uw Nederige Beheerder is een aanhanger van Den Betweter!!!

Leve Kwadratus!!!

Uw Dienaar Reficulus

• johan1

jammer, kopen is zoveel handiger.

• Reficulus

Gegeroet,

Kopen dient Gij te mijden, handel is het kwaad der Poel van Afval, zevende geschrift van onze geliefde Meester Kwadratus.

Uw aardse forum bevat wederom geleuter omtrent soep, wee, wee, dient Hem en verspilt geen tijd aan Den Betweter alhier en daar.

Uw dienaar Reficulus