wat is leuk

• erik

Met mijn moeder door Bharatpur wandelen een fietsriksjarijder die stopt, mij een hand geeft en zegt: Erik, you are back, how are you?" en dan het gezicht van mijn moeder zien :)

• Sundri

De relaxte atmosfeer in Auroville (Pondicherry), waar -als je een lange afstand wandelt- je vrijwel altijd een lift krijgt aangeboden (zonder kosten).

• VideJo

Loop jij dan van Pondy naar Auroville???? Hoe ver is dat wel niet??

• erik

6 km, iets meer dan een uurtje wandelen. Ik heb het wel eens gefietst (maar dan krijg je geen lift:))

• Sundri

Nee, dat niet. Dan loop ik van Kullapallajam naar Auroville. Zo'n 3-4 km, circa 45 minuten lopen (Auroville is onderdeel van de enclave Pondicherry). Wel ben ik van Auroville naar Pondicherry gefietst (en terug) en dat is inderdaad circa 6 km enkele reis.

• VideJo

Er is vlak bij Auroville een tentje, waar je lekkere ijskoffie kon drinken. Dat vond ik leuk.

• Sundri

Ja, dat kan in Kullapalajam, misschien was je wel op dezelfde plek als ik. Nergens kreeg ik zo lekkere ijskoffie :D.

• VideJo

Ja, ik kijk telkens uit, naar iemand, die ik denk, dat die op Sundri lijkt . . .

• Sundri

Ga vanaf over 3 weken maar in Delhi kijken. Daar ga ik wonen. :D

• VideJo

Als je dan nog steeds maar op dit prikbord komt! ;-)