wat is leuk

  • T.o.m.

    Maar ik ben blij dat ik die hond niet ben.

  • kataraja

    Ik vind het leuk/fantastisch dat je zonder enige moeite altijd een goeie vegitarische maaltijd kan vinden, en dat de keuze zo groot is dat het nooit vervelen gaat!! Vooral in de zuidelijke staten staat vegitarisch eten op een zeer hoog nivo.

  • Aquila

    Je laten scheren met aansluitend een hoofdmassage

  • natasja

    ben net terug uit india wat leuk is is de natuur

  • Sundri

    Je bent bij “wat is leuk” wel heel kort van stof en lang bij “wat is niet leuk”, m.a.w. vond je het eigenlijk wel leuk in India?

  • kataraja

    Sundri gaat in India wonen, dat vind ik leuk. En de reactie van Sundri op Natasja vind ik ook leuk.

  • Sundri

    Jahaa, dat vind ik ook heeeeeeel erg leuk. Ik ben momenteel veel bezig met afscheid nemen. Over een week ben ik in India en mag en zal ik er ook blijven. Kataraja, Rob…, Kees M. (in willekeurige volgorde) mochten jullie ooit in Delhi komen…, misschien kunnen we elkaar 'ns ontmoeten dan. Dat is ook leuk >:D<

  • Rob

    Sundri,

    Volgend jaar ga ik pas weer naar india / Delhi, weet nog niet wanneer.

    In welke wijk ga je wonen? Had ik al eerder gevraagd.

    Rob

  • Sundri

    Waar ik ga wonen laat ik je t.z.t. wel weten…

  • kees m

    Hallo Sundri,

    Ja inderdaad spannend , voor je.

    Wist dit niet

    Dus je gaat je definitief in India vestigen ??

    Dat is inderdaad een hele onderneming , maar gelukkig is het zoals bij het t.v. programma IK VERTREK,

    dat een hele hoop mensen niet eens weten, hoe een land eruit ziet of aanvoelt.

    Wij wensen je een heel gelukkig verblijf/leven in het voor ons ook fijne India , ondanks alle negatieve dingen.

    Wij gaan a.s. zaterdag ook weer voor 4,5 mnd naar Goa, met verschillende inlandse reisjes naar o.a. Calcutta en Orissa.

    Wij zijn ook weer in Dehli van denk ik 8-9 maart tot 17 maart (vertrek naar huis)

    Wij verblijven daar in thé white klove (zie internetsite)

    Is in Pahar Ganj midden in Main Bazaar

    Zou het leuk vinden om tew zien Wie Sundri nu is,

    Dus altijd welkom

    Heel veel geluk voor de toekomst en blijf lekker ook op dit forum , voor de broodnodige info voor n heleboel mensen,

    groetjes Kees M

    e-mail: cjmmaas@home.nl