wat is leuk

  • kees m

    worden nu vaak gebruikt om yoghurt in te doen

    gries Kees M

  • quota

    ik wist eigenlijk niet wat er leuk was aan India. Ga er pas in feb 2012 heen. Maar nu weet ik het wel.

    THNX

  • esther

    bedankt voor jullie originele antwoorden allemaal. We laten het over ons heenkomen en gaan genieten van het land en de mensen. Groet, Esther

  • Rob

    Ik gebruikt ze al jaren voor paperclips en dat soort dingen op mijn bureau.

    Rob

  • erik

    Er naar toe gaan is leuk. En na een tijdje weer weg gaan ook. En dan even later wil je er weer naar toe. Ik ken eigenlijk geen ander land waar ik dat gevoel bij heb.

    Deze site is overigens ook leuk (als je tijd over hebt)

    http://www.wereldwonderen.tv/

  • Sundri

    Dan moeten we deze topic nog maar even langer maken; geen probleem, hoor!

    Lekker aan het strand zitten in Goa in de rustige tijd, zoals in januari-februari. Bij een beach shack, lekker muziekje, lekker warm, lekker laten bedienen, lekker zwemmen… Mijn favoriet is van Baga over de heuvel of de kustrotsen naar Anjuna lopen, vervolgens bij een beach shack wat gaan drinken, daarna zwemmen, daarna wat eten en dan ff lekker luieren op een zonnebed en tweede helft van de middag weer teruglopen. Voor mij is dat vet genieten… :D

  • Sundri

    Ook heerlijk vind ik het om Delhi door bijvoorbeeld Lodhi Gardens te wandelen. Prachtige tuin, bijna een botanische tuin inclusief fraaie Moghul gebouwen en een kwekerij, met fraaie gezang van tropische vogels. Het geluid van verkeer slechts op de achtergrond.

  • Sundri

    De Boeddhistische kloosters in Ladakh, waar je als westerling zo ongelofelijk gastvrij wordt ontvangen. Je mag gewoon mee eten als je toevallig rond lunchtijd komt. Sommige monniken maken een praatje met je. Ik ben de naam nu even kwijt, maar er is een klooster, dat al duizend jaar oud is. Je maakt er een stap terug in de tijd. Er wordt muziek gemaakt en er brandt een pot wierrook. Dan ga ik zitten en genieten van de shanti atmosfeer.

  • Sundri

    Een tochtje met de shikara over Dallake en Nageenlake in Kashmir. Genieten van de prachtige uitzichten en als het zomer is een lekker duikje nemen in het meer. Mooie vogels en ben je er in augustus, dan zie je de bloeiende lotus. Je kunt een tussenstop maken bij een Moghultuin en/of bij de Hazratbal moskee. Ondertussen haal je ergens van dat lekkere Kashmiri brood (tsoot of chaach woer) en eet die met een kopje chai.

  • Sundri

    Er is zoveeeeeeeel in India, zo ontzettend fijn om te doen. Zou ik tijd hebben… ik kan zo nog wel even door gaan.

    Riez, als jij er nu ook nog het een en ander aan toevoegt, dan wordt dit topic langer dan over wat niet leuk is … (:P)