tickets via Antwerpen- Amsterdam New Delhi

• Ineke M

Hoi Kees en Marielle,

Kees heeft gelijk dat het een risico is, alleen stempelen ze de tickets nu niet meer af. Dus kunnen ze ook niet zien of er mee gereisd is. Ik weet alleen niet hoe lang van te voren je het ticket op het station van Antwerpen op kunt halen?

En inderdaad, dagje Antwerpen is leuk, maar ook vermoeiender voor een kind. Ligt er een beetje aan hoe oud het is.

Succes,

Ineke

• Ineke M

Ohh, had er nog niet aan gedacht dat ze het ticket wellicht niet aan iemand anders mogen afgeven?

Dat is dus een extra probleem.

Zoo is naast het station…..

Ineke

• Ramrod

Op de terugvlucht dan , je bagage zal er pas in Antwerpen uit worden gehaald , moet je toch ook weer terug naar NL , of kan je je bagage ook in Amsterdam er af laten halen , lijkt me niet .

• KeesS

Ramrod, nee dat is niet zo. Op Schiphol moet je de bagage van de band halen en naar de Thalys gaan (ns station). Ter aanvulling: Eerst werden de tickets gestempeld, dat was ineens veranderd. Maar er zit altijd een kans in ze iets veranderen in het systeem, en eigenlijk weet je dat pas in Antwerpen. Verder is het een kwestie van uitrekenen of het voor iemand voordeliger is, je moet dan wel de kosten van bijvoorbeeld de trein naar Antwerpen er bij tellen, een Belgisch biertje en de tijd die je kwijt bent.

• Ineke M

Dat is juist zo fijn eraan:

Als je met het vliegtuig van uit Brussel of Dusssedorf gaat (KLM) dan wordt je bagage altijd door gelabeld naar de eind bestemming. Maar omdat hier Amsterdam de eindbestemming is wat vliegen betreft heb je daar geen last van.

Je kon altijd het ticket voor de Thalys ophalen aan de NS balie. Hebben wij nog nooit gedaan. Alleen de heenweg is dus een ‘probleem’.

Overigens was dit tot voor kort altijd gewoon via de Ned. KLM site te boeken. Sinds kort moet je naar de Belgische site.

Ineke

• KeesS

Bij govolo.nl staan ze ook wel eens. (Govolo werkt uitstekend is van Air France)

• Ger

Dag Marielle,

Gewoon geboekt via cheaptickets.nl, tik in vertrek Antwerpen eindpunt Delhi.

Ik zie zoals iedere keer als dit onderwerp ter sprake komt dat er een gigantische discussie ontstaat of je nu wel of niet MOET vertrekken vanuit Antwerpen. Eindeloze discussie. Ga er van uit dat dat wel moet en maak je keuze voor vertrek Amsterdam of vertrek Antwerpen en loop geen risico

Ik begrijp best wel dat iedereen het goedkoopst wil gaan maar vervolgens …….

Nogmaals misschien is het ook wel erg gemakkelijk voor ons de keuze te maken omdat we in Limburg wonen en dus feitelijk minder tijd onderweg zijn dan naar Amsterdam met de auto of trein of ….

Succes ermee!

Ger

• Ger

Dag Marielle,

Net nog even gekeken.

Vertrek 15 november en retour 15 december is nog steeds te boeken voor 525 euro.

Dus vertrek Antwerpen - Amsterdam - Delhi

Retour Delhi - Amsterdam - Antwerpen (ik begrijp het traject Amsterdam - Antwerpen terug hoef je niet te doen)

Succes ermee!

Ger

• marielle

Dank allen, het wordt inderdaad een afweging om het risico te lopen om in antwerpen ‘gepakt’ te worden (een van ons tweetjes zal de tickets moeten halen, maar is ook medereiziger), ten opzichte van het voordeel ticketprijs/gedoe met tweejarig zoontje. Dank voor de info!

Marielle

• Aquila

Er zijn ook nog andere mogelijkheden hoor. Heb net een ticket geboekt via Connections naar Mumbai. Prijs € 557 met Swiss vanaf Amsterdam met een overstap in Zurich. Als je het een beetje uitkient heb je daar maar een overstaptijd van 1.15 uur.